אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

דיאטת HCG - האם באמת אפשר להוריד 15 קג ב 40 יום ללא סכנה לבריאות, רעב או פעילות ספורטיבית?

בשנים האחרונות בארה"ב תפסה תאוצה דיאטה חדשה ושמה - דיאטת HCG. מי שמחפש HCG Diet ימצא עשרות אתרים שמוכרים צורות שונות ומשונות של הדיאטה - מזריקות הורמון עד לטיפות הומיאופתיות, עם ובלי חומר כתוב נלווה. ואם הנך קורא את השורות האלה, זה אומר, רוב הסיכויים שכבר שמעת לגבי הדיאטה הזאת גם בארץ. אז מה עומד מאחורי זה והאמת זאת האמת?

מה שעומד מאחורי דיאטת HCG היא תגלית מהפכנית של ד"ר סימונס שחקר במהלך כמה עשרות שנים בקליניקה הפרטית שלו ברומא במהלך החצי השני של המאה הקודמת את הנושא של השמנת יתר. ובמילים שלו אישיות:

"... ביסודו של דבר, מה שיש לי לומר מתבסס על ארבעים שנות מאבק עם הבעיות הבסיסיות של השמנת יתר, הסיבות לה, הסימפטומים שלה, ובעצם אופייה. בשנים רבות אלו של עבודה בתחום מוגדר, עברו דרכי אלפי מקרים והם מחקרו לעומק. כל תיאוריה חדשה, על שיטה חדשה וכל רמז מבטיח נלקחו בחשבון, נבדקו באופן ניסיוני ועברו הערכה מעמיקה. אבל ללא יוצא מן הכלל, התוצאות היו מאכזבות ולא אחידות.

הרגשתי שאנחנו רק נוגעים בקצה הקרחון של בעיה גדולה, כמו שמרגישים רוב האנשים שחוקרים את הנושא של משקל יתר. אנחנו די בטוחים שהנטייה לצבור כמויות חריגות של שומן היא בהחלט הפרעה במערכת חילוף החומרים, כגון סוכרת, למשל. אבל עם זאת, המיקום והאופי של ההפרעה הזאת נותרו מסתוריים. נראה היה שכל גישה חדשה מובילה לסמטה ללא מוצא. למרות שנאמר למטופלים שהם שמנים כי הם אוכלים יותר מדי, אנחנו מאמינים שזאת לא האמת המלאה וגם לא המילה האחרונה בנושא. ..."

הציטוטים האלה נלקחו מהספר של ד"ר סימונס שהוא זמין באנגלית באתר של Amazon.com בשם:Pounds & Inches: A New Approach To Obesity או יותר מדויק מהתרגום המלא שלו בעברית שהוא חלק מהערכה המלאה של דיאטת HCG שניתן לרכוש אותה דרך האתר dietathcg.co.il.

התגלה שקיימים 3 סוגים של שומן בגוף האדם:

1. שומן מבני שממלא את החללים בין האבירים השונים - סוג של חומר אריזה.2. שומן שהוא מאגר הדלק הרגיל, שהגוף יכול לקחת ממנו בחופשיות כאשר לא מגיעים מספיק חומרים מזינים ממערכת העיכול. מאגרים רגילים כלאה מפוזרים בכל רחבי הגוף.3. וישנו הסוג השלישי של שומן שהוא לגמרי חריג. המטופל שסובל מהשמנת יתר יותר סובל מהצטברות של השומן הזה ורק של השומן הזה.

"... כאשר אדם מנסה לרדת במשקל על ידי הרעבה עצמית, הוא מאבד תחילה את מאגרי השומן הרגילים שלו. כאשר המאגרים הללו מתרוקנים הוא מתחיל לשרוף שומן מבני. הגוף מוכן לוותר על המאגרים החריגים רק בתור מוצא אחרון. ..."

זה בעצם מסביר למה אדם שעושה ספורט, מרעיב את עצמו עם דיאטה מחמירה, אך הבטן שלו בקושי יורדת והמותניים של האישה לא הופכות להיות רזות למרות כל מאמצי העל שהיא נוקטת.

והתגלית המהפכנית של ד"ר סימונס הייתה שפעילות ההורמון בשם HCG שהוא נמצא אצל אישה בהיריון גורם לשומן החריג ורק לשומן החריג לזוז ולהפוך להיות המקור העיקרי לאנרגיה. במהלך דיאטת HCG השומן החריג הזה נשרף ומספק לגוף בין 1500 ל 4000 קלוריות ליום שזה הרבה מעבר למה שצורך אדם ממוצע. לכן אנשים שעושים את התהליך המופלא הזה פשוט לא רעבים. לא בגלל שהתיאבון שלהם מדוכא אלא פשוט בשל העבודה שהגוף שבע!

המשך המחקר של 16 שנים נוספות נתן דיאטה משלימה של 500 קלוריות שעוזרות אך לא מפריע לגוף לשרוף את השומן החריג ולהישאר במצב תפקודי תקין ובריא. ביחד פעילות הורמון HCG עם הדיאטה של 500 קלוריות שמשתמשים בה במשך 23 עד 40 יום מורידה כל יום בין 200 ל 700 גרם, יום אחרי יום, מצירה את הגזרה ומתקנת קצב חילוף החומרים בגוף. מדהים, לא?

לצערנו הרב, רופאים אחרים וכן מכוני מחקר, שממונים בעיקר על ידי תעשיית התרופות, לא הצליחו להגיע לאותן המסקנות הפשוטות אך המופלאות של ד"ר סימונס מסיבה אחת פשוטה - אף אחד לא יממן עשרות שנות מחקר כדי להגיד שהשיטה שאי אפשר לרשום עליה פטנט עובדת. זהו העולם המודרני התעשייתי. זהו גם היה הגורל של הומיאופתיה, שהיא עובדת בידיים של מומחים, ושיטות אלטרנטיביות אחרות, שלקח להן עשרות שנים כדי לקבל הסכמה עם שיניים חורקות מהממסד הרפואי כדי לחזור ולעזור לאנשים באמת לרפא את הגוף שלהם אחת ולתמיד.


אודות מחבר המאמר

האם אתה רוצה גוף ללא שומן חריג, עם גזרה הכי טובה שאפשר להגיע אליה? וכל זה במהירות, ללא סכנה לבריאות, רעב או פעילות ספורטיבית?אין מה לחכות יותר - כנס לאתר שלנו בשם דיאטת HCG - הפתרון המלא להשמנת יתר, קרא נתונים נוספים, ביקורות אנשים שעשו את התהליך והזמן את הערכה המלאה לסבב הראשון כדי להוריד עד 15 קג ב 40 יום.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.