אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

סטיילינג במהלך הריון

הריון הוא חס וחלילה אינו מחלה אך הוא גם אינו תירוץ להזנחת המראה החיצוני. אישה בהריון תוכל להיראות אפנתית ומטופחת לכל אורך תקופת ההיריון. גם בחודש התשיעי כאשר הבטן כבר גדולה וכבדה ניתן לבחור בגדי הריון אפנתיים ולהציג מראה נשי ומטופח. כאשר אישה בהריון בוחרת בגדים היא בוחנת בקפידה את נוחות הבגד. בגדים לוחצים וקשיחים אינם מתאימים לנשים בהריון. בשוק הישראלי קיימים מספר מותגים אשר מציעים קולקציות מתחלפות של בגדי הריון אפנתיים ואיכותיים.

 

כל אישה בהריון תוכל לבחור בגדי הריון אשר מתאימים להרגלי הסטיילינג השגרתיים שלה. בקולקציה ניתן למצוא את כל סוגי הבגדים. מחלקת בגדי ההיריון הקלסיים כוללת ג'ינסים מחמיאים, שמלות צמר ארוכות וקצרות, חולצות בסיסיות בצבעים שונים, טוניקות רחבות ומכנסיים נוחות.

 

מה כדאי ללבוש במהלך ההיריון

 

לכל אישה יש בארון שמלה ששוכבת בארון זמן רב היות והיא מבליטה את הבטן. תקופת ההיריון היא בדיוק השלב אשר בו כל אישה מעוניינת להבליט את הבטן וזה הזמן ללבוש את השמלה. לנשים בהריון מומלץ ללבוש כמה שיותר שמלות. בחירה בטוחה תהיה שמלה בצבע אפור, גרביון שחור, מגפיים גבוהות ותכשיט עדין. רשתות בגדי הריון מציעות מבחר עצום של שמלות מותאמות לנשים בהריון. לנשים אשר מבקשות להבליט את החזה כדאי לבחור שמלות עם מחשוף.

 

שמלה מחמיאה בעבור נשים בהריון היא שמלה אשר חתוכה מתחת לחזה. השמלה מדגישה את קו החזה והמחשוף ומסיטה את תשומת הלב מהבטן והאגן הרחבים. להשלמת המראה החורפי מומלץ להוסיף קרדיגן צמר אפנתי. שמלות בגזרת פעמון מתאימות לנשים בהריון אשר מעוניינות להסתיר את החזה ושמלות בגזרת מעטפת מתאימות לנשים בעלות בטן גדולה במיוחד.

 

פרט לשמלות ניתן ללבוש במהלך ההיריון גם מכנסיים. כל קולקציית בגדי הריון מכילה מספר זוגות מכנסיים אפנתיים. את המכנסיים ניתן לשלב עם חולצת שיפון אלגנטי ליצירת מראה חגיגי. לקבלת מראה יומיומי ופשוט יותר ניתן לשלב את המכנסיים עם חולצות פשוטות במגוון צבעים, סריגים וטוניקות. את הטוניקות ניתן לשלב עם מכנסי טייץ צבעוניים. מכנסי טייץ יחמיאו לנשים בעלות רגליים רזות. אל מארכת לבוש ניתן להוסיף נעליים מתאימות, צעיף אפנתי, תיק מתאים ותכשיטים.


אודות מחבר המאמר

dreamview

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.