אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

תכנון והקמת אתר אינטרנט

אם אתם חושבים להקים אתר אינטרנט לעסק שלכם חשוב שתדעו תחילה לאיזה אתר אתם זקוקים, ישנו מגוון של סוגי אתרים כמו למשל : אתר תדמית, דף נחיתה, אתר מכירות (אתר מסחר אלקטרוני) אינדקס עסקים או פורטל.

 

אך לפני שאתם בכלל נכנסים לעולם האינטרנט ובוחרים חברת בניית אתרים כדאי שתדעו מספר מושגים מהתחום כמו למשל:

 

שפת תכנות – ישנן שפות רבות באמצעותן ניתן לפתח מערכת אתר אינטרנט, חברות בניית אתרים שונות לרוב מציעות שיטה אחת אך לא תמיד היא תהיה טובה לכם.

ישנה אפשרות לתכנת באמצעות HTML, C++,ASP או PHP הידועה כשפת הפיתוח הטובה והמתקדמת ביותר היום בתחום בניית אתרים.

כשבוחרים חברת בניית אתרים שימו לב כי היא מציעה את מגוון השירותים להם תזדקקו מאפיון ופיתוח המערכת, עיצוב האתר וכמובן קידום שלו ברשת האינטרנט.

 

עיצוב אתרים –  יש מספר פרטים חשובים בעת בניית אתרים בנושא העיצוב הראשון הוא רזולוציית המסך, יש להחליט באיזה רזולוציית מסך יעוצב האתר, לרוב מתאימים אותו ל 600X800 אך היום רוב הגולשים משתמשים ברזולוציה של 1024X768 ולכן שילוב של מתכנת עם מעצב יוכלו להביא לכך שתהיה התאמה של האתר לתצוגה וכמובן לסוג הדפדפן כך שהאתר יראה זהה בכל מחשב.

 

התאמת האת לדרישות ארגון האינטרנט העולמי W3C – ישנן מספר חוקים בעולם האינטרנט כך שקוד האתר יהיה נכון וכמובן יתאים להופעה ברשת ויוכל להתקדם במנועי החיפוש.

לעולם קידום האתרים חשיבות רבה במיוחד בעת בניית האתר, שלב האפיון והבניה חשובים הן בקוד האתר והן בעיצוב האתר, לא יותר מדיי גרפיקה ואיורים אך חלוקה נכונה של העמוד באמצעות העיצוב וכמובן סדר כך שהתוכן ימצא מהר, כחלק מהעיצוב ישנה הניגודיות כך שהתוכן יהיה קריא, ישנם הבאנרים, התפריטים, שהם אלו המעניקים רושם ראשוני בעיני הגולש עם כניסתו לאתר וגורמים לו להישאר ולהתעניין בתוכן.

 

לכן חשוב לבחור חברת בניית אתרים המספקת את כל שלושת הכלים הללו, תכנון ואפיון מערכת האתר, עדכון תוכן ועיצוב האתר וכמובן קידום האתר במנועי החיפוש, כך תוכלו להיות בטוחים כי האתר שלכם נבנה בצורה נכונה, ומעוצב בהתאם לדרישות האינטרנט והקידום וכמובן בצבעים ועם גרפיקה מתאימה לגולש כך שישוב לבקר וישהה כמה שיותר באתר.


אודות מחבר המאמר

dreamview

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.