אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

המדריך המלא לבחירת ריהוט גן

בשנים האחרונות רהיטי הגן זוכים לפופולאריות רבה וכפועל יוצא מכך, מדי שנה מיוצרים ומיובאים לשוק מגוון רחב של רהיטי גן מעוצבים ואביזרי גן נלווים להשלמת האוירה. ריהוט הגן מיוצר כיום בעזרת חומרי גלם איכותיים ועמידים על מנת שיוכל להחזיק לאורך שנים ולעמוד בהצלחה כנגד מפגעי מזג האוויר. ייצור ריהוט הגן מתחשב בשיקולי נוחות ויופי והוא מעוצב במגוון צבעים וצורות. ענף ריהוט הגן מציע קו מוצרים רחב ביותר הכולל פינות ישיבה מרווחות, כיסאות ושולחנות ישיבה אלגנטיים, ספות רביצה ופוטונים, נדנדות וספסלים. כיום ריהוט גן עשוי גם מחומרי גלם שונים ומגוונים כמו עץ וקש, ראטן, אבן, אלומיניום ופלסטיק.

להלן המדריך המלא לבחירת ריהוט גן לגינה או למרפסת:

בחירת ריהוט גן צריכה ראשית כל להתבסס על הצרכים שלכם. עליכם לשאול את עצמכם מספר שאלות כמו: מהי תדירות הישיבה בגינה, האם אתם מעדיפים ישיבה נמוכה ומשוחררת או לחלופין פורמאלית וגבוהה, מהו סגנון העיצוב המועדף עליכם, איזה ריהוט יוכל להשתלב עם הריצוף הקיים, מהן המידות הרצויות, האם האיזור מקורה באופן מלא או חלקי ומהו התקציב שתרצו להקצות להוצאה זו.

התאמת ריהוט הגן למידות הקיימות

ריהוט גן צריך להתאים למידות השטח, כאשר ההמלצה היא להותיר אזור מאוורר ולא להעמיס בריהוט. בהתאם לכך, תוכלו למצוא פינות ישיבה מעוגלות, אליפסיות או מלבניות שיכולות להתאים לחללים קטנים או גדולים.

מידת העמידות של ריהוט הגן

רהיטי הגן מיוצרים כיום ממגוון גדול של חומרי גלם, אשר נבדלים ביניהם ברמת עמידותם וחוזקם. רהיטי גן העשויים מעץ לדוגמא נחשבים לעמידים בפני תנאי מזג האוויר, בייחוד כשהם משוחים בצבעים עמידים. ריהוט גן המיוצר מאלומיניום בשילוב זכוכית נחשב גם הוא לעמיד ופרקטי וכך גן ריהוט גן עשוי מראטן או פלסטיק. יש לוודא שהזכוכית המולבשת על גבי השולחן היא זכוכית מחוסמת ולברר מה רמת התחזוקה הנדרשת והאם קיים תו תקן לפריטים.

אביזרים משלימים לגינה או למרפסת

ריהוט גן לא יהיה שלם בלעדי המוצרים והאביזרים הנלווים. האביזרים המשלימים מהווים כיום תעשייה של ממש ותורמים למראה הכללי של החצר או הגג. המוצרים המשלימים לריהוט גן כוללים את פתרונות ההצללה והקירוי כדוגמת פרגולות וסוככים, מיטות שיזוף, שזלונגים ופוטונים, נדנדות גן מעץ, מאלמוניום או מפלסטיק, עגלות שירות, טרמפולינות, ערסלים, אדניות ועציצים. בחירת האביזרים הנלווים צריכה להעשות בהתאם לאופי הפעילות שלכם ובהתאם לסגנון העיצוב שנבחר לריהוט הגן. אביזרים אלה משדרגים את חווית הבילוי בחצר ומוסיפים נופך נוסף למראה הכללי של הגינה.


אודות מחבר המאמר

חברת SEO NETO מתמחה בעולם קידום אתרים בגוגל על ידי אופטימיזציה של אתרי אינטרנט באמצעות תוכן באתר אינטרנט ומחוצה לו ובשימוש טכניקות קידום אתרים ברמה מקצועית ותוך כדי שילוב בניית קישורים חזקים לאתר על מנת לחזק את המוניטין שלו מול מנועי חיפוש

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.