אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

עיצוב אתרים מקצועי

עיצוב אתרים כמו גם בניית אתרים הינו תחום דיי פרוץ בשנים האחרונות, ישנם המון אנשים פרטיים המציעים שירותי פיתוח ובניית אתרים ובאותה מידה גם עיצוב אתרים.

שימו לב כי גם אם אדם סיים בהצלחה לימודי עיצוב אתרים אין זה אומר כי הוא טוב בזה וכמובן ידע להתאים את עיצוב האתר לקוד ולדרישות ארגון האינטרנט העולמי.

 

היום, עיצוב אתרים הוא תחום הדורש המון ידע בעולם האינטרנט, הרבה מעבר ליכולת העיצובית והכישרון יש להבין ולדעת להתאים בין עיצוב נכון לבין דרישות האינטרנט, ההבדל בין בניית אתר על ידי חברה מקצועית הכולל בין היתר גם את הנושא עיצוב אתרים לבין בניית אתר על ידי אדם פרטי וכך גם עיצוב בנפרד יכול להיות משמעותי ולהבדיל בין הצלחת האתר לנפילתו.

 

כיצד אתם, בעלי עסקים שאינם בעלי ידע בעולם האינטרנט יכולים להבחין בין עיצוב אתרים מקצועי לחובבני?

 

-          טבלאות – עיצוב אתר מונחה על פי טבלאות הוא עיצוב אתר ישן ולא מקצועי, לפיכך ניתן לדעת אם עיצוב אתרים מקצועי או לא, הדרך הטובה והעדכנית היא שימוש בקובץ CSS ותגיות DIV וזאת על פי תקן ארגון האינטרנט העולמי (W3C).

-          עיצוב נקי – אתר נקי הינו אתר בעל רקע בהיר, אתר בו הקווים והחלוקה ברורה, מראה נקי יוצר סדר ויותר נוחות לגולש.

-          אלמנטים מקצועיים – שימוש בתבניות ומודלים מראה על חוסר הכרה וידע בעיצוב אתרים, שימוש חוזר בתבניות יכול להיות העתקה או שכפול מאתר אחר בעוד יצירת אלמנטים מיוחדים ושונים יבליט את האתר בתחום ובאופן כללי משאר האתרים.

-          התאמה לדפדפנים – חשוב מאוד! עיצוב אתר יכול להראות תמונה שונה בין דפדפן אחד לאחר, ולכן יש לבצע התאמה של האתר בגבולות ובקווים כך שיופיעו בדומה בכל הדפדפנים ללא פגיעה בין דפדפן אחד לאחר, זאת בשילוב בין עיצוב לבין קוד האתר ויוכל להיעשות רק בחברת בניית אתרים בה התכנון והעיצוב הוא שילוב של מעצב ומתכנת.

-          גם אם המעצב הכי מוכשר, יש לבצע עיצוב ולהכניס אלמנטים בהתאם לצרכי האתר ולא מעבר, מעצב אתרים מקצועי ידע זאת כיוון שאתר עמוס אינו רלוונטי בעיני הגולש, מיצגי פלאש יתר על המידה, צבעים וצורות לפעמים גורמים לגולש בהלה ובריחה מהאתר.

-          קידום אתרים – בעת עיצוב אתרים חשוב לבחון את ההתאמה לארגון האינטרנט ולשים בראש סדר העדיפויות את העקרונות החשובים לקידום כמו דגש על טקסט, הימנעות מעמודי תמונות או מיצגי פלאש ללא כל תוכן כיוון שהרובוטים של מנועי החיפוש אינם קוראים גרפיקה אלא תוכן.

 

אם את שלבים אלו יבצע מקדם האתרים בצורה הנכונה תוכלו לבחון את הידע שלו וכמובן את טיב המוצר הנרכש, הכול בראש ובראשונה בהתאמה לצרכי הלקוח אך בשילוב עם הידע האינטרנטי והגרפי.


אודות מחבר המאמר

dreamview

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.