אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

רופאים ממליצים לבצע השתלת שיניים רק בשלבים

מטופלים רבים מאיצים ברופאי שיניים להקדים להם תורים כדי להגיע לקו הגמר במהירות. מהרגע שנעקרה שן רקובה ונוצרה חור גדול בין השיניים אנשים רוצים לראות את השן החדשה העשויה מחרסינה ממוקמת במקום. הרופאים חייבים להרגיעם ולהסביר שהתהליך מחייב תקופות של מנוחה והסתגלות למצב החדש.

אנשים שעברו בעבר הלבנת שיניים בתנאי מרפאה משוכללת התרגלו שתוך שעה ישנן תוצאות מוצלחות. זו אחת הסיבות לחוסר סבלנות מצידם. הם חייבים להיאחז בסבלנות ולסמוך על שיקול הדעת והניסיון הרב של אותו רופא שיניים.

השתלות שיניים דורשות מקצועיות מיוחדת. מומלץ לבצע שתי השתלות בבת אחת כדי לחסוך זמן וכסף וכדי להתאים את ההשתלות ביחד. ישנם רופאי שיניים לא מנוסים שממהרים לקבוע תורים צמודים בלי לאפשר לפצעים להבריא. מהירות כזו עלולה לקלקל את ההישגים ולהחליש את הלסת ואת עצמות השיניים.

חכמים קבעו אמרה שהמהירות מהשטן. הדבר הוא נכון בכל הקשור לתהליכי השתלת שיניים, השתלות שיניים, טיפולי שורש ואפילו הלבנת שיניים.

עם סיום הטיפול יתברר שהרופא צדק

רוב האנשים שפעלו לפי הוראות רופא השיניים הגיבו בשמחה ובקריאות ברגע שראו את השינויים שנעשו בשיניהם. תהליך השתלת שיניים לא רק פתר בעיה של חור בין השיניים אלא העניק צחוק חדש ואור לפנים. הם מיהרו לחשוף את שיניהם בפני בני המשפחה ועמיתים לעבודה.

רבים טענו שתוצאות השתלת שיניים החזירו אותם עשרים שנה לימי הזוהר שלהם. הם התחילו לשנות את אורח חייהם, נראו באירועים חברתיים, שרו במקהלה וסעדו עם בני זוגם במסעדות. היו אנשים שטענו ששכחו את הפעם האחרונה שלעסו סטייק טוב ועסיסי . היו אנשים ששבו לפצח גרעינים בעת צפייה במשחקי כדורגל בטלוויזיה.

שיניים יפות משמשות ככרטיס ביקור אישי

אחד הדברים ששמים לב אליהם במפגש חברתי הן השיניים. מתברר שהשיניים עושות רושם גדול על אנשים, אפילו יותר מתסרוקת או פרטי לבוש. שיניים לבנות מעידות שהאיש הוא ער לאסטטיות ושומר על בריאות הגוף והנפש. אנשים עליזים ושמחים אינם מתביישים לצחוק ולהביע דעות.

השתלת שיניים מחזירה לאנשים את שמחת החיים ואת רגשי הנעורים. חשוב להיות קשובים לעצות הטובות של רופאי השיניים.


אודות מחבר המאמר

מאמר זה נכתב על ידי צוות הכותבים של כתיבת מומחים, כתיבת מאמרים מקצועיים בכל תחום.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.