אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מחפשת שינוי מקצועי?

נמאס לך ממקום העבודה הנוכחי? רוצה להתקדם בחיים ולמצות את הצד היצירתי שבך? זה הזמן להירשם אל מסלול לימודי עיצוב גרפי, וליהנות ממקצוע מאתגר,יצירתי ודינמי לחיים. מקצועות העיצוב הגרפי הפכו בשנים האחרונות לאחד מתחומי התעסוקה המובילים והמבוקשים ביותר. כיום, כמעט כל מוצר,שירות או רעיון עושה שימוש כזה או אחר ביכולותיה של המעצבת הגרפית.

אם גם את רוצה להיות חלק מעולם מעניין ומאתגר של יצירה ויצירתיות, זה הזמן להכיר את מסלולי הלימוד השונים בתחום לימודי עיצוב גרפי.

המסלול המקוצר- קורס גרפיקה ממוחשבת

במסגרת קורס גרפיקה ממוחשבת תוכלי לרכוש את מיומנויות העבודה הנדרשות לתחילת פעילותך כגרפיקאית מתחילה או כביצועיסטית. במהלך קורס גרפיקה ממוחשבת תלמדי לעבוד על התוכנות הגרפיות הנפוצות ביותר, הכוללות בין היתר את התוכנות פוטושופ, אילוסטרייטור ו-אינדזיין.

קורס גרפיקה ממוחשבת נמשך בממוצע כשלושה חודשים והוא מהווה את הקורס המקצועי ביותר לצרכי השתלבות מהירה בתחום מעניין ומאתגר המאפשר גם לך להתפתח ולהביא לידי ביטוי את יכולות היצירה, העיצוב והדיוק הטמונות בך.

המסלול המקיף –קורס עיצוב גרפי

קורס עיצוב גרפי עוסק באותן תוכנות אותן תלמדי במסגרת קורסי הגרפיקה הממוחשבת. ההבדל בין המסלולים השונים נובע  הן ברמת אורך הקורסים והן ברמת תכני הלימוד. קורס עיצוב גרפי מקצועי אורך בממוצע כשנת לימודים אחת, והוא כולל מגוון תחומי לימוד בנוסף ללימודי התוכנות.

נושאי הלימוד הנוספים במסגרת קורס עיצוב גרפי הם: עקרונות העיצוב המודרני (לימודי טיפוגרפיה, לימודי קומפוזיציה, בחירת צבעים, איזון גרפי ועוד), לימודי חשיבה יצירתית ופיתוח יכולת החשיבה הקונספטואלית ועוד.

לימודי עיצוב גרפי על כלל מסלולי הלימוד השונים, שמים דגש נרחב על התמקצעות הסטודנט בהתאם לדרישות המקצועיות בשוק התעסוקה בתחום. רוב מסלולי הלימוד מעניקים לך תעודת גמר לצרכי השמה מקצועית, וכמו כן, חלק מהקורסים נמצאים בפיקוח משרד התעשייה, המסחר והתעסוקה.

אם גם את מעוניינת בשינוי מקצועי בעתיד הקרוב, זה הזמן להירשם לאחד ממסלולי הלימוד המוצעים לך ולמצוא את דרכך אל ההצלחה המקצועית והאישית כאחד. הקפידי לבחור את המסלול ההולם ביותר את כישורייך וגם את תוכלי ליהנות משינוי קריירה לתחום מאתגר, יצירתי, דינמי ומתגמל.

באדיבות מכללת סולו עיצוב גרפי לימודים אונליין מהבית אחד על אחד


אודות מחבר המאמר

מאמר זה נכתב על ידי צוות הכותבים של כתיבת מומחים, כתיבת מאמרים מקצועיים בכל תחום.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.