אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

היכרויות במסגרת טיול מאורגן

חלק גדול מאתנו גולשים באתרי היכרויות כדי למצוא זיווג, האחרים יחפשו דווקא דברים שונים ומגוונים, שברובם יכולים להיות מאוד תמימים ומקוריים. למשל, יש אנשים שנרשמים לאתרים אלו כדי לחפש קולגה עבור טיול מאורגן לסין, אוסטרליה, לונדון וכדומה.

אם קרה ובני זוג מתכננים טיול מאורגן כדי לחגוג, ובמפתיע מתפצלות דרכם בדקה ה-90, האם בן הזוג ששילם צריך לשאת בעוול? דווקא כאן תישקל האופציה של גלישה באתרים שנועדו לצורכי היכרויות בין המינים, בעיקר מאחר וכל הרשומים פנויים מבחינה זוגית ויכולים להיות זמינים לכזה מסע.

התופעה המצוינת אינה נדירה ואינה מיוחדת. רצוי להיעזר באתר שאתם מכירים, עם פרופיל וותיק כדי לא לעורר חשד של אלו שיקבלו את הצעתכם של טיול מאורגן. זכרו שאם בעל פרופיל חדש ללא תמונות היה מציע לכם לצאת אתו לטיול מאורגן, רוב הסיכויים שהייתם מדווחים עליו כמטריד.

עיינו קצת באתר ההיכרויות, חפשו את בחירת לבכם ואל תתביישו להציע לה. מי יודע, אולי היא בדיוק נפרדה מבן זוגה גם כן, מתה לנסוע לטייל ואין לה עם מי? הסיכוי אולי לא נשמע מזהיר אבל תארו לכם שאתם תהיו בני המזל השייכים לאחוזון. זה סיפור לנכדים.

אין יותר רומנטי ונועז מלהציע זאת, והבחורה ככל הנראה תעריך זאת גם כן. אם אתם רוצים לארגן קבוצה שלמה למטרת טיולים מאורגנים אז הרגיעו את אלו שיקבלו את הודעתכם בכך שאתם מנסים למעשה לאתר מעגל שלם של אנשים ולא רק אותו או אותה.

טיולים מאורגנים לחו"ל זו חוויה מרגשת שתעזור לכם לחבור לאנשים חדשים בני גילכם וגם להמשיך לחפש את האחת, כל זאת עת אתם נתקלים בתרבויות חדשות ואווירה מחשמלת. כמו כן, הרבה יותר קל לתכנן מראש את התקציב שהגדרתם לצורך הטיול ובכך לחסוך עלויות משמעותיות של נסיעות, לינה ואוכל.


אודות מחבר המאמר

טיולים מאורגנים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.