אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שיפוץ אמבטיה - על השיפוץ ועל השיפוצניק

שיפוץ אמבטיה הוא אחד השיפוצים הפופולאריים והמבוקשים ביותר. מדי שנה אלפי משפחות משפצות את חדר האמבטיה. לפני שאתם בוחרים קבלן שיפוצים בקשו עליו המלצות. לעתים, לא כדאי להסתפק רק בהמלצות ומומלץ מאוד ללכת ולראות עבודות של קבלני שיפוצים.

במאמר זה נביא כמה פרמטרים שייתנו לכם אינדיקציה על אודות המקצועיות והאמינות של קבלני שיפוצים.

שיפוץ אמבטיה - יש קבלן שיפוצים ויש קבלן שיפוצים

אפשר לשפץ את חדר האמבטיה בכל עונות השנה, אך המציאות מלמדת כי רבים מעדיפים לבצע את השיפוצים בעונת הקיץ, זו העונה שבה קבלני שיפוצים בד"כ עמוסים בעבודה והמחירים יקרים יותר. בהתאם לביקוש הנמוך, המחירים בעונת החורף יורדים ויותר משתלם לשפץ: כך שאם שיפוץ חדר האמבטיה אינו דחוף, מוטב לתכנן את השיפוץ לעונת החורף.


אודות מחבר המאמר

קבלני השיפוצים באתר "שיפוצים פלוס" מופיעים ברשימה מדורגת: הראשונים הם אלו שקיבלו את הציונים הגבוהים ביותר מלקוחותיהם.צוות האתר מתקשר ללקוחות לאחר השיפוץ כדי לאסוף את חוות הדעת והציון ולכן אין חוות דעת מפוברקות: לא קבלן שיפוצים שמפאר את עצמו, ולא מתחרים שמשמיצים אחד את השני.

היכנסו לאתר (shiplus.co.il), קראו חוות דעת אמיתיות, דברו עם לקוחות וצפו בתמונות וסרטונים של עבודות שנבחרת קבלני השיפוצים שלנו עשו. כשיש לכם את המידע הזה, תוכלו לצמצם את אפשרות הבחירה ל2-3 קבלני שיפוצים, לדבר עימם ולצאת לדרך!

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.