אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

דיקור סיני - הצלחה נגד צרבת

דיקור סיני הינו טיפול יעיל במיוחד כנגד צרבת. בעיות גסטרו טופלו בהצלחה עוד בסין העתיקה. במרוצת השנים נצבר ניסיון רב בטיפול בבעיות במערכת העיכול לרבות הצרבת.

דיקור סיני בשילוב עם שיטות רפואה סינית אחרות מהווים פתרון מצוין לצרבת. כיצד זה עובד?

דיקור סיני מווסת את ייצור החומצה בקיבה. באנגלית אומרים: No acid – no ulcer. זה אומר שכאשר רמת החומציות בקיבה מאוזנת לא ייווצרו כיבים, דלקות וצרבת. אמנם צרבת יכולה לנבוע גם בגלל בעיות בשסתום הקרדיה שמפריד בין הוושט והקיבה. אך ניתן לטפל גם בשבר באזור הקרדיה על ידי דיקור סיני.

דיקור סיני מסוגל להרגיע את מערכת העצבים ולשכך כאבים הקשורים ללקויים בעיכול.

דיקור סיני משפר את התפקוד של האברים הפנימיים המשתתפים בתהליכי העיכול: טחול, קיבה, לבלב, כבד, כיס המרה והמעיים.

דיקור סיני מהווה טיפול טבעי נטול תופעות לוואי למגוון בעיות עיכול: גסטריטיס, אולקוס, תסמונת המעי הרגיז, גזים ונפיחות בבטן ועוד.

דיקור סיני הינה שיטה שנחשבה כיום כשיטת הטיפול הטבעית הנפוצה ביותר הן במזרח והן במערב.  אין ספק שטיפול בדיקור על ידי מטפל מיומן ובעל ניסיון מסוגל לרפא מגוון רחב של בעיות בריאות ולשפר את איכות החיים של החולה.

טיפול בדיקור סיני מקובל כעת גם על ידי הקהילה הרפואית הקונבנציונלית. רופאי בתי חולים וקופות חולים מעודדים וממליצים לחולים להיעזר בטיפולי רפואה סינית ודיקור סיני.

במרפאת רפאל לרפואה סינית משולבת מקובל לשלב את כל השיטות הטיפוליות של הרפואה הסינית עם השיטות המערביות המוכרות כגון דמיון מודרך, צמחי מרפא מערביים, תוספי תזונה, שימוש במכשירים רפואיים ועוד. אך בכל זאת השיטה הטיפולית המובילה הינה דיקור סיני. השילוב המוצלח של הרפואה הסינית עם השיטות המערביות מאפשר להגיע לתוצאות מפתיעות.

הטיפול המשולב מאפשר גישה רב ממדית ומזוויות שונות על מנת להגיע לריפוי יעיל, נעים ומרגיע עם השפעה ארוכת טווח.

 

רפאל רוזנסקי


אודות מחבר המאמר

רפאל רוזנסקי (M.Sc., Dip.Ac.) - מטפל ב רפואה סינית ומנהל מרפאת רפאל ל רפואה משלימה. בטיפולים משלב מגוון שיטות ריפוי טבעיות ולרבות דיקור סיני. פיתרון לבעיות גוף ונפש, כל סוגי הכאב, עייפות, דיכאון, בעיות נשים, פוריות, הרזייה ועוד. למרפאת רפאל סניפים בתל אביב וראשל"צ.

התקשרו עכשיו טל' 054-5721258 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.