אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

טבעות בכיתוב אישי

טבעות הפכו בשנים האחרונות למוצר נרכש במיוחד שהיה מבוקש גם לכל אורך ההיסטוריה, נמצאו, לאורך ההיסטוריה, כל כך הרבה סוגי טבעות מימיי עבר שאנו נוכחים לתרבות עתיקת ימים של ענידת טבעות בעיטורים מיוחדים, כיתובים, צורות וצבעים אשר סימלו בימים עברו סימנים דתיים, עיטורי גבורה, מתנות ועוד.

 טבעות בכיתוב אישי הן חלק משרשרת ארוכה של תרבות טבעות עתיקת ימים אשר מסמלים עבור העונד אותם כמתנה או מזכרת בעיקר ממכרים ואנשים אשר השפיעו או משפיעים בצורה כזאת או אחרת על חייהם שלהם. טבעות אלו "גמישות" במיוחד בעיצוב שלהן ומקנות לצורף חופש וגמישות רבה על עיצוב הטבעת.

 מחירי הטבעות יכולים להרקיע שחקים. במידה ומשתמשים בחומרים כמו זהב עלות הטבעת עולה פלאים בהתאם למחירי זהב בעולם כולו. מכירת יהלומים משובצים על טבעות בכיתוב אישי מעלה עוד יותר את מחיר הטבעות אך בנוסף גם מקנה להם יופי עוצר נשימה שכן היהלום הינו אחד מהחומרים המדהימים ביותר שהאדם ידע. טבעות בכיתוב אישי יכולות להימכר בסכומי כסף נמוכים במיוחד כאשר מדובר במתכות זולות ומנגד להגיע למחירים מרקיעי שחקים כשאשר מדובר במכירת זהב ובמכירת יהלומים.

 מתי הכי מומלץ לקנות טבעות עם שיבוצי יהלומים?

המצב הכלכלי העולמי משפיע רבות בשנים האחרונות על כל שוק ושוק עם תנודות משמעותיות לחיוב ולשלילה ואינן פוסחות על אף שוק.היקף מכירת היהלומים יורד ועולה בכל תקופה ותקופה ומשפיע רבות על היקף הקנייה שלהם. כאשר המחיר גבוה אין קונים רבים מה שמביא להוזלת מחירים המעלים את ההתעניינות במוצר שמחירו עולה וכך חוזר חלילה זה שנים ארוכות ממש.היקף מכירת זהב ומכירת יהלומים מושע רבות מכך וכן אנו רואים תנודות רבות במכירות. יש להשים לב לירידות והעליות שכן המחירים יכולים להשתנות במאות רבות של שקלים לכל טבעת.

 טבעות בכיתוב אישי לנישואין ואירוסין

טבעות נישואין ואירוסין הן דבר מבוקש במיוחד כמו גם הביקוש לגיוון ולייחודיות של כל טבעת וטבעת על פני האחרות. אחד האלמנטים המייחדים טבעות רבות הוא כיתוב אישי על גבי טבעות זהב. עבודת הצורפות אינה קשה במיוחד ואינה מייקרת את הטבעת בצורה בלתי ניתנת לרכישה. מכירת יהלומים המשובצים על טבעות בכיתוב אישי כטבעות אירוסין הינה אחת הטבעות המבוקשות בשוק טבעות האירוסין כיום.

 מחירי יהלומים, מחיר הזהב ועוד מגוון גורמים משפיעים על מכירת זהב ומכירת יהלומים וכתוצאה מכך גם על מכירת טבעות על כל סוגיהן הרבים החל מטבעות פשוטות ועד לטבעות מעוטרות בכיתוב ובאבני חן. מכירת יהלומים הפכה לאחד המקצועות הקשים ביותר בעולם בעיקר בשל מחירי היהלומים והביקוש העולמי להם. רק מעטים יוכלו להציע לכן טבעות עם שיבוץ יהלום או יהלומים באיכות טובה.

 


אודות מחבר המאמר

גיא דינאי - כותב תוכן בונה ומקדם אתרים אתרים בחברת Opt-Media Spain Barcelona ובחברת Deestudio

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.