אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

טבעות זהב לאירוסין, עם יהלום?

כאשר גבר מציע נישואין לאישה זה יום מיוחד, יום בו הם מתחייבים זה לזו לשזור את חייהם זה בשל זו תוך יצירת דור ההמשך ושולת משתחתית חדשה. ברגע הצעת הנישואין יורד הגבר על ברכיו, ושואל את אהובת ליבו "התינשאי לי?"

 הצורה והדרך של אותו גבר כיצד לעשות את כל הטקס הזה של הצעת נישואין משפיע רבות על הקשר בין בני הזוג ועל יחסה של האישה אל הגבר בהסכמתה או שלילתה לבקשתו. הרקע להצעת הנישואין משפיע רבות וכולל את האווירה, השעות שקדמו להצעה, צורת ההצעה, המילים בהם משתמש הגבר והטבעת אותה הוא מציע לכלתו העתידית, טבעות נישואין יש ממגוון רחב של חומרים, צורות וצבעים אז במה נדע לבחור?

 טבעות זהב וזהב לבן מה באופנה?

הצעת נישואין נעשית על ידי טבעת אותה בוחר הגבר מראש והיא משמשת אותו לשכנוע וקניית דעתה של בת הזוג. כאשר בוחרים טבעת אירוסין נהוג לבחור טבעות זהב בעיקר וישנו "ויכוח" האם לרכוש טבעות זהב או זהב לבן. רק נציין כי הזהב הרגיל כמו שאנו מכירים אותו הוא פופולארי ואופנתי יותר וכן מחירי זהב לבן ומחירי זהב רגיל אינם שונים במיוחד וההבדל אינו משמעותי.

 עיטורים מיוחדים

תוספות לטבעות הזהב הן מוצר נרכש במיוחד ונמכרים מכל טוב החל ממכירת ברזל מפורזל בצורות מדהימות ועד למכירת יהלומים ואבני חן מיוחדות. צירוף של עיטורים, פרזולים ואבנים מיוחדות מוסיף מאוד לטבעות האירוסין, ובכלל לכל טבעת, וקנה לה ערך מוסף וייחודיות בדרך הבטוחה יותר לתשובת ה-"כן!".

 מחירי השוק

מחיר הזהב ומחירי יהלומים הם ללא ספק גורם משפיע במיוחד על שוק מכירת זהב ומכירת יהלומים. גברים רבים נוטים לוותר על יהלומים ועיטורים מיוחדים בעיקר לאור מחירי זהב גבוהים שאינם מאפשרים הוצאות רבות נוספות על עיטורים ואבני חן מיוחדות שכן המחירים יכולים להגיע לאלפי שקלים לכל טבעת. העיטורים ואבני החן אומנם מוסיפים רבות למראה הטבעת ולייחודיות שלה אך מעלים את המחיר בו ישנם גברים רבים שאינם יכולים לעמוד.

 טבעות מוכנות מראש והזמנה עצמית

מגוון רחב של חנויות תכשיטים מציעות מגוון עצום של טבעות אירוסין ונישואין בגדלים וצורות כל כך מגוונים עד שלא נוכל למצוא 2 טבעות דומות בכל החנות. החתן מגיע ובוחר את הטבעת האהובה עליו ביותר איתה יציע לאשת חלומותיו נישואין. בנוסף לכך קיים שירות רציני לא פחות המציע הכנה של טבעות אירוסין על פי דרישה. העלות של שירות זה משתנה בהתאם למחירי יהלומים ולמחירי זהב.

 טבעות אירוסין הן ללא ספק אחד התכשיטים היקרים והנחוצים ביותר שקונה אדם ממוצע בחייו אך היא הולכת איתו לכל אורך חייו ומקנה לו זיכרונות נעימים במיוחד. האישה יכולה להתגאות בגבר המקסים שלה והגבר יכול להיות רגוע שכן תשובת ה"כן!" קרובה מתמיד.

 


אודות מחבר המאמר

גיא דינאי - כותב תוכן בונה ומקדם אתרים אתרים בחברת Opt-Media Spain Barcelona ובחברת Deestudio

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.