אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שרשראות יהלומים ושרשראות זהב- מה באופנה?

שרשראות מסמלות בעיניי נשים וגברים כתכשיט האופטימאלי, כזה הנראה לעין, גדול, מרשים ויפיפה המאפשר חופש יצירתיות ליוצריו מה שהופך את השרשראות לתחום יפה עוד יותר. נוכל למצוא בשוק הרחב מגוון רחב של סוגי שרשראות לרבות שרשראות עדינות, שרשראות גסות יותר, כאלו עם שם, כאלו עם יהלומים, מזהב, מכסף ומכל הבא ליד. שרשראות כיום הם אחד המוצרים המגוונים ביותר בשוק.

 האופנה העולמית והישראלית כאחד שינו את פניהן מן הקצה אל הקצה בשנים האחרונות ומה שהיה נהוג לפני כמה שנים נראה כפסול כיום. כך גם בעולם השרשראות והתכשיטים- מחירי יהלומים ומחירי זהב הפכו את השוק של מכירת זהב ויהלומים ומטלטלים את השוק שנה אחר שנה תוך שינויים דחופים באופנה ובצורות האהובות.

 שרשראות עם שם

שרשראות עם שם הינן טרנד זה שנים רבות ומהווה למעשה את ה"שרשרת הקלאסית" כיום כשאנו רואים שרשראות עם שם כמעט על כל אישה. שרשראות אלו נעשות בעיקר מזהב. מחירן של השרשראות אינו גבוה במיוחד ותלוי בעלות מכירת זהב בעולם כולו ובמחיר הזהב בישראל. ניתן להכין שרשראות עם שם בגופנים שונים ורבים במיוחד המקנים לשרשראות הנהדרות ערך מוסף.

 היהלום שמנגד

אל מול האופנה חסרת התקדים של שרשראות עם שם אנו רואים את השרשראות המעוטרות ביהלום אחד גדול יחסית, הבולט לעין, יותר ויותר על צווארן של נשים רבות. היופי של היהלום והשילוב המנצח עם שרשראות הזהב מביא לעלייה בכמות מכירת יהלומים ושרשראות עם יהלום פי כמה וכמה בשנים האחרונות עם התפתחות האופנה הזאת בישראל ובעולם כולו.

 מכירת יהלומים בעולם כולו הפכה לאומנות של ממש. יהלומנים מכל העולם לומדים יומם וליל על ליטוש החומר הכל כך מיוחד הזה בעל המראה המדהים המחסיר פעימה מעיניהם של אנשים רבים. הפופולאריות הרבה של תכשיטים מעותרי יהלומים הולכת ומתפתחת ואף הצורך והביקוש ליהלומים מלוטשים היטב הולך וגובר.

 אחד מהתוצאות של הביקוש הנ"ל מציג בפנינו טרנד חדש-ישן של שימוש ביהלום והוא למטרת טבעות האירוסין. האופנה כיום מצביעה על טבעות אירוסים מעותרות ביהלום אחד בודד או במספר יהלומים המשדרגים משמעותית את מראה טבעות הזהב. הטבעות נראות מעולה, חלומן של נשים רבות.

 יהלום וזהב- שילוב מנצח

מה שמשותף לכל אופנה חדשה שיוצאת הוא השילוב המקסים בין הזהב והיהלום, אולי הם פשוט נועדו זה לזה? טבעות עם שיבוץ יהלומים, שרשראות המשלבות יהלומים וזהב ועוד תכשיטים רבים המשלבים בין השניים יוצרים יצירות אומנותיות של ממש התוספות את העיניים.

 ללא ספק האופנה העכשווית היא שילוב בין הזה והיהלומים אך לא רק, נוכל למצוא תכשיטים מקסימים העשויים רק מאחד מהחומרים ונראים מדהים. מחירי היהלומים ומחירי הזהב עלולים להשפיע בעתיד על מכירת היהלומים והזהב ולהביא לשינוי באופנה המקובלת כיום, מעניין כיצד תיראה האופנה של המאה הבאה?


אודות מחבר המאמר

גיא דינאי - כותב תוכן בונה ומקדם אתרים אתרים בחברת Opt-Media Spain Barcelona ובחברת Deestudio

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.