אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אירועים והופעות בידור ומוזיקה בתל אביב

כל ערב בעיר ניתן למצוא מגוון רחב של אירועים במגוון תחומים- מוזיקה, סטנד אפ, מחול, תיאטרון ועוד, הכל ניתן למצוא בתל אביב. מה שתלוי בכם זה להקליק מספר הקלקות באינטרנט, לצאת מהפיג'מה ולהתקדם עם החברים או המשפחה למקום האירוע.

אירועים בתל אביב של תחום הסטנד אפ מאוד כיף ללכת אם בא לך ערב מלא צחוק. עדי אשכנזי, שחר חסון, ישראל קטורזה, מיקי גבע, נאור ציון, ערבי חובבים, מרתון צחוקים ובדרני הדור הבא מציעים ערב מהנה בקאמל קומדי קלאב, ZOA קומדי בר, צוותא, לול קומדי ליין ועוד.

אירועים של מוזיקה בתל אביב יש גם המון. העיר מלאה במועדונים וברים אשר מציעים במה לאמנים מוכרים ואמנים בתחילת דרכם להשמיע את קולם ולהתחבב על ידי קהל השומעים. ירמי קפלן, החברים של נטאשה, עברי לידר, דני סנדרסון, נינט טייב, מרסדס בנד, שלום חנוך, קרן פלס ועוד אמני מוזיקה רבים, מופיעים ערב ערב בעיר תל אביב ומציעים אירועים מיוחדים לכל מי שבא לזאפה, מועדון בארבי, רידינג 3, לבונטין 7, ברזילי ועוד.

מי שמעוניין בערב בסגנון אחר יכול ללכת לתיאטרון בשביל לראות הצגה, אופרה או מחזמר בתיאטרון הבימה, הקאמרי, צוותא ועוד ולבחור אחת מההצגות המופיעות, כמו: לילה במאי, החוטם, השוטר אזולאי, אחוזת בית, משחקים בחצר האחורית, מי מפחד מווירג'יניה וולף, סאלח שבתי וכדומה.

אפשר גם ללכת לסרט מאחד בתי הקולנוע הרבים שיש בעיר תל אביב- קולנוע לב, סינמטק תל אביב, רב חן, האוזן השלישית ועוד אשר מציגים סרטים לאורך כל היממה- משעות הבוקר ועד שעות הלילה המאוחרות ניתן לצפות בסרטים ישראלים, סרטים זרים, סרטי הוליווד ועוד במגוון ז'אנרים- סרטי דוקו, קומדיה, דרמה, מתח ואנימציה.

ניתן גם למצוא בקלות אירועים אשר לא עולים דבר או תמורת סכום סמלי- אירועי פתיחת בית עסק, אירוע השקה, פתיחת גלריה, תערוכה או מוזיאון חדש וכן אירועים של יחסי ציבור שבעיר תל אביב ממש קשה להתעלם מהם.

הופעות מוזיקה, הופעות בידור וכן אירועים בתל אביב נוספים ניתן למצוא בקלות באינטרנט כמובן, מגזינים שונים של תל אביב, בטלוויזיה או ברדיו.


אודות מחבר המאמר

המאמר נכתב על ידי נופר גולדברג ונערך על ידי אלי גולדמן.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.