אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

עבודה מהבית בהוצאה לאור אלקטרונית

לחברות הגדולות להוצאה לאור מגיעים מדי יום עשרות עותקים של ספרים שבסופו של דבר לא מתפרסמים. בואו נודה בעובדות הוצאת ספרים ישראלית לא יכולה להוציא לאור מאות ספרים חדשים מדי חודש.

ההיצע גדול מהביקוש. אני מכיר הרבה מאוד אנשים שאוהבים לכתוב וכותבים די טוב. לאנשים הללו אספירציות להיות סופרים מפורסמים, ושנים שהם מנסים את מזלם בהוצאת ספרים זו או אחרת. הנקודה היא שהוצאות הספרים הן עסק כלכלי לכל דבר, ואחד הדברים שעליהן לשקול הוא עד כמה הספר יימכר, כך שלאדם מפורסם וידוע מלכתחילה יש יתרון עצום על פני אדם אלמוני, שלא ברור עד כמה ספרו יימכר. מה גם שלאדם מפורסם יש פונטציאל מסחרי גדול יותר כאשר ניגשים לעשות מסע יחסי ציבור לספר.

יש לא מעט כתבי יד יוצאים מן הכלל, שבסופו של דבר נשארים טמונים עמוק במגירות ואינם רואים אור. אך לא עוד. אם אתה אחד מאלה שכותבים, אבל אינך מוצא את מקומך בחנויות הספרים, כדאי שתשנה את הגישה שלך, כדאי שתנקוט בגישה פרואקטיבית, אחרי הכול אנו חיים בעולם חדש. אינך חייב שספרך יופיע על מדף הספרים בסטימצקי או צומת ספרים, כדי להגיע לקהלים גדולים. הספר שלך יכול להיות זמין באינטרנט, עבור כל אדם בעולם שיש לו גישה לרשת הגלובלית.

הבשורה הטובה ביותר היא שאתה יכול להקים לעצמך הוצאה לאור דיגיטלית, ולעבוד מהבית בפרסום ספרים ברשת האינטרנט. בהשקעה קטנה מאוד, ניתן כיום להקים אתר אינטרנט, שדרכו ניתן לפרסם ולמכור ספרים אלקטרוניים. אתה הוא המוציא לאור, אתה הוא זה שכותב את הספרים, ומוכר אותם באתר שלך. אתה יכול גם למכור ספרים של אחרים, ולחלוק ברווחים עם המחבר, בהתאם למכירות המתקבלות באתר.

כאשר אתה מציב באתר שלך ספרים של אחרים, פעל על פי הכללים הבאים:

תמיד קרא את הספר כולו מראשיתו ועד תומו, על מנת שיהיה לך מושג ברור לגבי איכותו של הספר. כתוב תקציר ותיאור של הספר, וצרף אותו לעמוד המכירה. כאשר קיים ברשותך מאגר של ספרים רבים, אתה יכול לצאת במבצעים ממש כמו הרשתות הגדולות, ולהציע חבילות אטרקטיביות במיוחד, כאלה שקשה לסרב להן, לדוגמה מבצע  של 12 ספרים אלקטרוניים ב 100 שקלים בלבד. פרסם את ההצעות המיוחדות שלך ברחבי האינטרנט, אופציה טובה היא לפרסם באמצעות גוגל אדוורדס, תוכנית הפרסום של גוגל ולהגיע לאלפי לקוחות ממוקדים, ואתה יכול גם לפרסם באמצעות פייסבוק ולהגיע לקהלים גדולים מאוד.

נהל רשימת לקוחות, ובכל פעם שמישהו רוכש ממך ספר כלשהו, הוסף אותו לרשימה והודע לו לגבי ספרים חדשים שהועלו לאתר, ומבצעים חדשים שהושקו. עבודה מהבית בהוצאה לאור אלקטרונית משלך, יכולה ליצור עבורך הכנסה נוספת נאה ביותר, ובהוצאות תפעול מזעריים.

 


אודות מחבר המאמר

אתר, עבודה מהבית - לעבוד מהבית ולהרוויח

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.