אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איך תבנה לך תוכנית שותפים מוצלחת

תכנית שותפים נסמכת בעיקרה על מודל השיווק WOM, משמע המלצות מפה לאוזן היוצרות אמון אישי בין הלקוח למוכר, ושותפות בתוכנית מוצלחת עשויה להוות מקור פרנסה מכובד המאפשר לכם להגיע לחופש כלכלי. על מנת לפעול נכון בתוכנית שותפים חשוב להשיג הכרה מעמיקה של המוצר הנמכר, להכין תוכנית עבודה מאורגנת ומפורטת, לבנות לוחות זמנים למימוש יעדים ולעמוד בהם, וכן לשווק המוצר באמצעיים קונבנציונאליים או מיוחדים כפתיחת בלוגים ופעילות בפורומים. מכלול פעולות אלו לצד הגדלת הידע האישי בתחום השיווק באינטרנט בכלל, ובתוכניות שותפים בפרט, ישמשו אתכם כבסיס מצוין לתחילתה של דרך כלכלית משתלמת ורווחית.

להכיר את המוצר המשווק

לכאורה אינכם חייבים להכיר היטב את המוצר המשווק בתוכנית השותפים, אך על מנת לבסס את המלצותיכם על המוצר ולהשיג יתרון משמעותי מול המתחרים בשוק, מומלץ ללמדו ולהכירו ואף לרכוש אותו בעצמכם כדי שתוכלו לספר עליו בפרוטרוט ומתוך ניסיון אישי. כך יגדל הרושם החיובי שייווצר בקרב הלקוחות הפוטנציאליים ויגדלו הסיכויים לביצוע מכירה.

איתי פז, מומחה בינלאומי לשיווק באינטרנט ובייעוץ להתוויית תכניות שותפים, ממליץ על הכרת ורכישת המוצר לפני שיווקו. לדוגמא, אם אתם מקבלים אחוזים ממכירת מדפסות מחשב, האמינות שלכם בעיני קהל היעד תגדל אם גם אתם תשתמשו באותה המדפסת, ותוכלו להציג את מעלותיה ודרכי תפעולה בפרוטרוט ומתוך ניסיון האישי.

הכנת תכנית עבודה מאורגנת

כשותף בתוכנית שותפים, הגדרה מראש של תכנית עבודה מאורגנת וברורה תאפשר לכם לעבוד באופן מקצועי ומסודר, לכן חשוב שתכלול זמני עבודה מוגדרים מדי יום וכן לוח זמנים מפורט עבור כל פעילות, אשר לגביו יש להתחייב.

תכנית העבודה עצמה כוללת שני מרכיבים עיקריים:

בנוסף, עבור כל תכנית שותפים ישנן דרישות ספציפיות בהתאם למוצר הנמכר, ויש להתחשב בהן בעת בניית תכנית העבודה.

אמצעי שיווק מגוונים

קיימות דרכים רבות לשיווק המוצר בתוכנית שותפים. בזכות האינטרנט חלק גדול מאמצעי השיווק והפרסום אינם עולים כסף, וכרוכים רק בהשקעת זמן ובניצולו באופן היעיל ביותר, על ידי הכרת כלי השיווק הקיימים ברשת ודרכי הפעולה הנכונות עבור הכלים.

אחד האמצעים היעילים ביותר לשיווק מוצרים בתוכנית שותפים הן רשתות חברתיות, כמו בלוגים ופורומים, טוויטר ופייסבוק. בלוגים מהווים דרך מצוינת לשיווק מוצרים בתוכנית שותפים, וזאת מפני שכיום כל אחד יכול לפתוח בחינם בלוג משלו ואמצעי זה אף מאפשר לכם להיות במקום ראשון בגוגל, דבר אשר לדברי זהר עמיהוד, מומחה בקידום אתרים, מהווה צעד הכרחי למשיכת לקוחות פוטנציאלים.

חשוב לכתוב בבלוג תכנים מעניינים אשר מקדמים את המוצר שלכם ולעדכנו לפחות פעם בשבוע, כך שתוכלו להפוך לסמכות מובילה בתחומכם ומכאן להגדיל את המכירות באופן משמעותי.


אודות מחבר המאמר

 

Servula היא פלטפורמה ייחודית למקדמי אתרים,  דרכה ניתן לקנות שירותים איכותיים שמתבצעים ידנית על ידי פרילנסרים. אנחנו כותבים תוכן איכותי, מפיצים אותו באתרי מאמרים ולבסוף מחזקים אותו עם סימניות חברתיות (וזו רק דוגמא לשירות אחד).

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.