אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הפנים כחלק אינטגרלי מהופעתנו החיצונית

הופעה חיצונית היא בפשטות כיצד אנו נראים וכיצד אנו מתנהגים. הופעה חיצונית יכולה להיות בעלת השפעה מכרעת באירועים ייחודיים כגון: ראיון עבודה, ביצוע משא ומתן, התכנסות חברתית, ניסיון ליצור זוגיות ועוד. הופעה חיצונית טובה ומרשימה מצריכה בראש ובראשונה מודעות אישית וסביבתית. הופעה חיצונית מרשימה ומושקעת מעלה את הביטחון העצמי, משפרת את הרושם הראשוני עלינו וגורמת לאנשים סביבנו לרצות להיות בקרבתנו. להופעה חיצונית יש מספר מרכיבים מרכזיים.

 

מה כוללת הופעה חיצונית

 

הופעה חיצונית מבוססת על מרכיבים רבים, חלקם קשורים באביזרים וחלקם הם פיזיים. רבים מאיתנו משקיעים בבגדים מרשימים וחדשים, זהו אכן מרכיב חשוב אך הוא משתלב בתחומים רבים נוספים. מבנה הפנים שלנו, טיפוח הפנים שלנו, הבעת הפנים שלנו והיכולת לחייך ולתקשר הם חשובים  מאין כמותם. השיניים שלנו צריכות להיות נקיות ומצוחצחות- הלבנת שיניים יכולה אף לשוות לנו חיוך של "מליון דולר". שפת הגוף וההתנהגות שלנו משפיעות גם הן. כולנו מעדיפים תמיד להיות במיטבנו ולחייך לחברינו אך הנושא דורש מודעות ותשומת לב.

 

כיצד ניתן לשפר הופעה חיצונית

 

יש לבחור נכון  את הבגדים והאביזרים הנלווים ולהתאים את צבעיהם וסגנונם. יש להשקיע בטיפוח הפנים, השיער והפה. ביקור תקופתי אצל קוסמטיקאית, ספרית או רופא שיניים יכול לחולל פלאים. האמצעים הטכנולוגיים בתקופתנו מאפשרים לבעלי המקצוע לשפר את ההופעה החיצונית בכל תחום. במספרה יש צבע ותוספות שיער, רופא השיניים יכול לבצע השתלת שיניים כאשר חסרות לנו שיניים, הקוסמטיקאית יכולה להסיר  מהפנים שיער מיותר ללא סימנים לאחר הטיפול ועוד.

 

הביטחון העצמי והחיוך באים לידי ביטוי

 

כאשר אנו נראים טוב, אנו חשים תחושת ביטחון רב וכאשר אנו מחייכים אנו מתקשרים טוב יותר וגורמים לאנשים בחברתנו להרגיש נוח יותר. חיוך רחב יגרום תמיד לאנשים לחייך אלינו בחזרה ויעלה את מצב הרוח שלנו. אנשים רבים מתביישים לחייך משום שמתביישים לחשוף את שיניהם או את העובדה שחסרות להם שיניים. תחום השתלות שיניים הפך לפופולארי מאוד ובמקרים כאלה כדאי ומומלץ לפנות לרופא השיניים ולחזור לחייך חיוך רחב לעולם.


אודות מחבר המאמר

מאמר זה נכתב על ידי צוות הכותבים של כתיבת מומחים, כתיבת מאמרים מקצועיים בכל תחום.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.