אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מי זקוק לקידום האתר שלו

האם רק אתרים מסוימים זקוקים לקידום במנוע החיפוש גוגל. מאחר וגוגל מייצג את אפשרות החיפוש הטובה ביותר הרי שנראה כי רבים לא מוותרים עליו ובכל פעם שהם פותחים את הדפדפן הם מקלידים בו מילות חיפוש שונות. מסיבה זו קידום האתר בגוגל הוא דבר חשוב שמציג את היכולת של האתר להיות מוכר לרבים.

 

אך אם נחזור לשאלה הקודמת נראה שיש בעלי אתרים מכל סוג שהוא שמעוניינים ליהנות ממהלכי קידום חכמים בכדי למצוא את האתר שלהם בין התוצאות הראשונות שגוגל מציג למחפשים הרבים. קידום האתר בגוגל מתאים הן לבעלי אתרים מסחריים והן לבעלי אתרים תדמיתיים שרוצים להשיג כמה שיותר גולשים.

 

החלוקה בין מנועי החיפוש

ללא נגישות קלה לאתר יודע כל אחד כי הוא מבזבז את זמנו ברשת האינטרנט. במרחב וירטואלי שבו יש כל כך הרבה אפשרויות למציאת מידע, להזמנת שירותים, או לרכישת מוצר וכיו', אפשר לראות כיצד בתחרות הרבה מביאה לכך שכל אחד מחפש את לבצע צעדים מקוריים ולעתים אגרסיביים בכדי לבלוט בשטח ולגייס גולשים.

 

בעזרת קידום האתר בגוגל רואים עד כמה אפשר ליהנות מתמורה רבה עבור ההשקעה. נתח השוק של מנועי החיפוש השונים מתחלק בצורה שמציגה מהותית את שליטתו של מנוע החיפוש גוגל. לכן רבים מבינים עד כמה מהלכי קידום הם כאלו שחייבים להיעשות ביחס למנוע זה ולא למנועים אחרים שנחשבים לכמעט זניחים.

 

צועדים קדימה עם מי שמוביל

כיום אי אפשר למצוא בעל אתר אינטרנט שלא מכיר את חברת גוגל. גוגל מספקת שירותים רבים הן לבעלי אתרים והן לגולשים וכך היא הפכה להיות מובילה וידועה מאוד ברשת האינטרנט. קידום האתר בגוגל מביא לכך שאם הדבר מבוצע כהלכה ובחוכמה מוצא כל גולש אתר מקודם בצורה בולטת הרבה יותר מהר.

 

בשל היותו מנוע החיפוש המוביל ברשת ובשל העבודה שמתחריו השונים נמצאים הרחק מאחור ניתן לראות כיצד מקדמי אתרים מציעים חבילות שונות קידום האתר בגוגל ולא במנוע אחר. כך הם מרגישים שהם יכולים להבטיח תוצאות טובות עבור אתר שבעליו מעוניינים למצוא אותו גבוה מאוד בתוצאות החיפוש.


אודות מחבר המאמר

dreamview

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.