אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

זה הזמן להתנדב – איפה?

התנדבות ברחבי הארץ גורמת סיפוק והנאה רבה. הזמן הפנוי שלכם יכול להיות הזמן החיוני של אחרים – מבעלי חיים ועד לילדים נזקקים. זוהי ההזדמנות לפגוש אנשים חדשים במסגרת ההתנדבות, לעזור לאחרים להתגבר על הקשיים שלהם, ובדרך אף להפיק מכך הנאה רבה. אז איפה מתנדבים?

מעוטי יכולת בהתנדבות בירושלים

במיוחד כשמדובר בביצוע התנדבות בירושלים, קיים ביקוש רב למתנדבים אשר יסייעו למשפחות מעוטי יכולת או לארגוני התנדבות הפועלים בעיר. ארגונים שונים ישמחו לקבל מכם סיוע באריזת מנות של אוכל וביצוע של עבודות משרדיות, או הגעה שוטפת אל בתי המשפחות עצמן. במלאכת התנדבות בירושלים לא נדרשים תנאים מוקדמים – רק לב רחב, זמן פנוי, ומוטיבציה לעזור לאחרים.

אפשרות נוספת עבור התנדבות בירושלים היא ארגונים אשר מסייעים לילדים ונערים בעלי מוגבלויות. אגודות שונות אשר עוזרת לילדים בעלי פיגור שכלי ומגשימה את החלומות שלהם, יכולות להיות מקור נהדר לתחושת סיפוק רבה.

כדי להצליח במלאכת התנדבות בירושלים, כדאי להקפיד על כלל אחד – הגעה בזמנים קבועים לארגון בו אתם מתנדבים. בשעות הקבועות שלכם יהיו גם את האנשים אשר מכירים אתכם, את היכולות שלכם, וכך במסגרת התנדבות בירושלים ניתן יהיה לתת לכם משימות שאתם מכירים.

התנדבות עם בעלי חיים – תמיד מבורך

ארגוני בעלי החיים בארץ נמצאים על סף קריסה. השילוב שבין מחסור תקציבי למכלאות עמוסות הפך את העבודה בארגונים הללו לקשה במיוחד, ולמעשה הם מסתמכים בעיקר על מתנדבים כמוכם. אם אתם אוהבים בעלי חיים, התנדבות בירושלים בארגוני זכויות בעלי חיים תהיה דבר מבורך. תוכלו לעבוד במכלאות, להאכיל את הכלבים ולתת להם מעט אהבה, או לסייע בתפעול השוטף של פעילות הארגון. מלבד העבודה עם בעלי החיים שאתם אוהבים, התנדבות בירושלים בארגון שכזה תוכל להעלות לכם את המודעות לזכויות בעלי חיים.


אודות מחבר המאמר

נטו מדיה בניית אתרים ושיווק באינטרנט

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.