אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

כמה עולה להקים אתר באינטרנט?

בניית אתר כיום עבור בית עסק היא כמעט הכרח שכן אם אין לך אתר אתה לא קיים שכן מרבית האנשים מחפשים את המידע על העסקים השונים באינטרנט ולכן חשוב שכל בית עסק יקים לעצמו אתר גם אם זה אתר פשוט יחסית או רק אתר תדמית העיקר שיהיה זה אתר שניתן דרכו לקבל פרטים על בית העסק.

בניית אתר עם זאת אינה בהכרח תגרום לעסק להיות חשוף לכמות גדולה של אנשים שכן קיימים אתרים רבים ברשת וכל בית עסק צריך לדאוג כי האתר יהיה מקודם באחד ממנועי החיפוש כך שיופיע במקומות הראשונים ואנשים יעדיפו להיכנס אליו דווקא ולא לאתרים אחרים מאותו תחום.

כדי לבדוק מחיר קידום לאתר יש לבקש מהחברות השונות המתמחות בקידום אתרים הצעת מחיר אשר לפיה ניתן יהיה לקבל התרשמות ראשונית של מחיר קידום לאתר ולהחליט מבין כל החברות איזו יותר אטרקטיבית ומציעה חבילת קידום עשירה תוך התחייבות לתוצאות מוכחות תוך זמן קצר יחסית.

איך נקבע מחיר קידום לאתר?

כל חברה קובעת קריטריונים שונים לקביעת מחיר קידום לאתר אך עם זאת ישנם אלמנטים שחייבים להיות בכל חבילה כמו מאמרי תוכן, קישורים, והתוצאה הסופית לפיה האתר של בית העסק יופיע בדף הראשון במנוע החיפוש של גוגל וכך לפי כל אלו ניתן לעשות הבחנה במחיר בין חברה לחברה.

מחיר קידום לאתר משתנה גם ברמת התחרות הקיימת באותו ענף שכן ישנם תחומים בהם התחרות היא מאוד קשה ועל החברה המקדמת לבצע קידום הרבה יותר אינטנסיבי ולעומת זאת תחומים אשר התחרות נמוכה יותר ואפשר לבצע קידום בקצב איטי ועדיין להגיע לתוצאות מעולות.

האם כדאי לעשות קידום ממומן?

קידום ממומן מצד אחד דורש השקעה כספית אך עם זאת אפשר לשלוט בגובה ההוצאה והתוצאה לרוב עבור בית העסק היא מעולה שכן תוך זמן קצר העסק מקבל חשיפה לקהל גדול של אנשים ובמיוחד כאשר מדובר בעסק חדש שרק מתחיל וזקוק לחשיפה גדולה ככל שניתן.

קידום ממומן יכול להיעשות בכל שלב בו נמצא בית העסק ולהביא אותו למקומות חדשים מבחינה פרסומית ולהשפיע בכך על ההכנסות והרווחים.


אודות מחבר המאמר

dreamview

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.