אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

להקת קאברים - השירים המוכרים מפעם

 

רוצים להעשיר ולגוון אירוע בטעם של  פעם? לרשותכם להקה לאירועים – להקת קאברים. עם הסוגים השונים של להקות לחתונות מוצעת לכם כאן להקת קאברים  שתשמח ותרגש ובעיקר – תנעים את הערב ותרקיד את מי שכל שיר יפה מקים ומקפיץ אותם.

אם אתם מחפשים מוסיקה חיה לאירועים בכלל ובעיקר להקה לאירוע - להקת קאברים עשויה להיות הפתרון הטוב ביותר עבורכם. להקות רבות מציעות את שירותיהן והבחירה קשה. אם אתם אוהבים לטבוע את האירוע בחותם אהבתכם, שירים יפים שטרם נס ליחם, שירים שמעוררים זיכרונות  וגעגועים ופורטים בערגה על מיתרי הרגש – להקת קאברים לשירים יפים מוכרים עשויה להיות הבחירה הטובה והטבעית  עבורכם.

 גרסת כיסוי שמזכירה את המקור:

להקת קאברים מתייצבת וניצבת בפני מבחן לא פשוט. ההשוואה בינה לבין הלהקה שביצעה את השירים בראשונה, במה שמכונה – גרסת המקור, תמיד מהווה מושא להערצה ולהשוואה. מצד אחד חברי להקת הקאברים וחברותיה ודאי רוצים לעורר את אותו רגש שמעוררת, בוודאי, ההאזנה לשירים בביצוע המקורי שלהם, אבל מצד שני – הם רוצים גם, כמשוער, להישמע מקוריים, חדשניים, מדויקים בחיקוי ובכל זאת שונים, מעניקים ערך מוסף לשיר, אולי בהרכב הקולי, אולי בעיבוד, אולי בהרמוניה.

 השירים המוכרים מפעם:

סביר להניח, כי השירים מוכרים לנו ולכן קל להזדהות ולהתרגש למשמעם.  חיפוש באתריהן של להקות שונות מעלה, כי חלק לא מבוטל מהן מציעות רפרטואר משולב, מעורב, שבו ישן לצד חדש, גרסאות כיסוי ושירים מקוריים.

להקות קאברים מוצעות  במגוון סוגים וסוגות של זמר – מקומי ועולמי. יש להקות, כגון החיפושיות, אשר סביר להניח כי יהיו לעד מקור לחיקויים ולגרסאות קאברים שונות. אבל גם מי שיאזינו ללהקות המבצעות את שירי החיפושיות ודאי לא יצפו לשמוע את האיכות "החיפושיתית" המקורית, ואולי דווקא הפער הזה, בין השאיפה להישמע "כמו" לבין הקושי ואולי חוסר היכולת להגיע לרמתה של הלהקה המקורית הוא העומד ביסוד ובסוד הקסם...

כך או כך – אם אתם רוצים לחגוג אירוע  ולשלב בו להקה מיוחדת, להקת קאברים תוכל להעניק לכם שעות של הנאה צרופה. נוסטלגיה זה בהחלט מה שהיה פעם. כך חשים כל מי שמאזינים לביצועיהן של להקות קאברים.


אודות מחבר המאמר

המאמר באדיבות קורס צילום, מסע אחר.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.