אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איך מזהים כף רגל סכרתית?

 באם חולה סכרת נפצע בוא בניגוד לאנשים אחרים חשוף יותר לזיהומים ולמצב בו תהיה לו כף רגל סכרתית אשר אינה מצליחה להירפא מהפצע והופכת להיות פצע כרוני בעייתי וממושך העשוי במקרים קיצוניים להביא לקטיעת הרגל ולכן חשוב לאבחן כף רגל סכרתית בשלבים מוקדמים ככל שניתן.

 כף רגל סכרתית היא לרוב נפוחה מאוד, אדמומית עם יובש חזק ומזוהמת בדלקת פנימית חריפה הכול בהתאם למצב בו הרגל נמצאת שכן ככל שהמצב מחמיר מאבדים תחושה באותו אזור ברגל המקבל מעין נמק שמסוכן מאוד ולכן כל חולה סכרת צריך להיות מודע למצב האפשרי הזה ולהתנהל בהתאם.

 חולה סכרת צריך להיות במעקב מתמיד אחר כל פצע שלא מתרפא בצורה רגילה תוך זמן קצר, הרופא המטפל יכול לתת לו את הסימנים להתפתחותה של כף רגל סכרתית כך שברגע שיצוץ הסימן הראשון הוא יגיע לטיפול מידי וימנע התפתחות והחרפת המצב.

 היכן ניתן לטפל בכף רגל סכרתית?

 בבתי החולים כמו גם בקופות החולים השונות קיימות מחלקות מיוחדות אשר נותנות מענה למצב של כף רגל סכרתית עם זאת ניתן ללכת לטיפול גם אצל מרפאה פרטית כאשר חשוב לוודא כי מדובר במרפאה עם צוות מקצועי אשר יש לו ניסיון רב בתחום זה ויוכל לאבחן את המצב בצורה הטובה ביותר.

 באמצעות האינטרנט ניתן לבחון את כל המרפאות המעניקות טיפול לכף רגל סכרתית ואף לבחון את המחירים השונים וכך לקבל החלטה שתהיה נוחה גם מבחינת המחיר וגם בהתאם לסוג הטיפול שכן לכל מרפאה ישנן שיטות טיפול שונות וכדאי לבחון אותן היטב בטרם בוחרים באחת מהן.

 כמה עולה טיפול בכף רגל סכרתית?

 העלות בקופות החולים ובבתי החולים נמוכה באופן יחסי מאשר במרפאות פרטיות אך לעתים הטיפול האישי הניתן באותן מרפאות משתלם ביחס להשקעה ולכן יש לשקול היטב היכן לטפל שכן מדובר בטיפול ארוך טווח כמו גם חשוב לוודא מי הם אנשי הצוות המטפלים ואת רמת המקצועיות שלהם.

 המחיר על הטיפול צריך להוות רק אלמנט אחד מתוך ההחלטה באיזה מקום לטפל שכן חשוב יותר שסוג הטיפול ורמת המטפלים תתאים לכם.


אודות מחבר המאמר

dreamview

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.