אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מלון שירת הים- כל כך רומנטי שבא לשיר

מלון שירת הים- כל כך רומנטי שבא לשיר

כאשר חושבים על אהבה ועל רומנטיקה מושלמת, בודאי מתכוונים למלון הבוטיק "שירת הים" בטבריה. הרי מה יכול להתעלות מעל לנוף הכנרת הקסום, מרפסת שמש ענקית ופרטית הפונה להרי הגולן ולימת הכנרת, סוויטות מפוארות עם ג'קוזי ופינוקים וכמובן, ספא מפנק עם מיטב העיסויים והטיפולים היכולים לגרום גם לשרירים התפוסים ביותר לרצות לקחת מיקרופון ולהתחיל לשיר.

שירת הים

שירת הים היא תפילה יהודית שמקורה, ככל הנראה, בתקופה קדומה והיסטורית, אפילו לפני זמן כתיבת ספרי התורה. היא מיוחסת לבני ישראל ולשירה ששרו כאשר נקרע ים סוף והעניק להם מעבר בטוח אל צידו השני לקראת המסע לארץ כנען. מאז נוהגים אנשים דתיים לקרוא את נוסח השיר בזמנים קבועים וידועים מראש. במיתולוגיה היוונית, היו אלה הסירנות, בנות הים המסתוריות והבלתי נגישות, אשר משכו בשירתן הענוגה והמופלאה את המלחים אליהם עד שדעתם נטרפה והם קפצו למים וטבעו. בכל מקרה שלא יהיה, ובכל אמונה שלא נאמין בה, תמיד תהיה שירת הים קשורה קשר הדוק למשהו פלאי, נפלא ומרתק, ולכן אין זה מפתיע שמלון הבוטיק המקסים ביותר בטבריה, ואולי בכל צפון ישראל, נקרא בשם זה- שירת הים.

חופשה מדהימה מתחילה בשירת הים

קסם על ים כנרת, ואת כולו ניתן לראות במרפסת הפרטית של הסוויטה או במרפסת השמש העצומה שנמצאת על גג המלון. מעבר לכך, כבר בכניסה למלון ייחשפו המבקרים לגן פסלים פתוח ומרהיב ובו יצירות המשלבות חדש וישן, מסורתי ומודרני, בעיצוב מיטב פסלי ישראל וכחלק ממוזיאון התרבות והאמנות ההולך וקורם עור וגידים ממש בקרבת המלון. הרגישות בשמירת הישן והטוב אל מול החדש והמודרני מהווה את עיקר הביקור הפנטסטי במלון שירת הים המחודש. זהו בניין שהוקם באמצע המאה ה-19 בסגנון עות'מאני ועבר גלגולים רבים במהלך השנים, עד לפתיחתו המחודשת כמלון בוטיק קטן ומובחר בלב אזור התיירות השוקק של טבריה והרי הגולן המקיפים אותה. הניגוד בין המבנה הקשתי עם אבני הבזלת האופייניות לאזור הצפון בו נמצאים הרי געש רדומים רבים עם תכולת המלון וסטנדרט האירוח הקיים בו הוא המספק את החוויה האולטימטיבית שאין שני לה ואת התחושה הפנטסטית של שלווה ורוגע אל מול סיפוק הצרכים המודרניים. מלון שירת הים ממוקם ממש על הטיילת של טבריה, בצמוד לחוף רחצה מוכרז ומורשה, ובמרחק הליכה מכל הטוב שיש לעיר טבריה להציע למבקרים בה, בתנאי שתרצו לעזוב את החדר לאחר שתראו אותו ותחוו את כל מה שיש לו להציע לכם ולהנאה שלכם. מהסוויטות הבנויות כמחווה לבנייה העות'מאנית ועד לסוויטה הנשיאותית, אין איך לתאר את המראה והמתקנים מלבד במילה אחת- מושלם. מעבר למיטות הענק הרכות והמזמינות, למרחב העצום ולטלוויזיה הגדולה והמחוברת לכבלים, מקבל כל אורח את הפינוקים המושלמים ואת האקסטרות שיגרמו גם לפדנט ולביקורתי ביותר מבין מבקרי המקום לגרגר בשביעות רצון ובסיפוק בסוף הביקור. עוד לא הזכרנו את חווית הספא המושלמת בספא בוטיק של מלון שירת הים, המאפשרת לכל אורח ואורחת המעוניינים בכמה שעות של אסקפיזם ובריחה מהמציאות, מגוון רחב של טיפולים ייחודיים ופופולאריים ואפילו אפשרות ליהנות מחבילה הכוללת עיסויים, ארוחה, יין טוב וחדר פרטי לכמה שעות לצורך, נאמר, השלמת שעות שינה יקרות... או כל דבר אחר שיכול לנבוע מחוויה זוגית מעוררת חושים ואינטימית. אין ספק בכלל כי ביקור בטבריה ללא הזמנת מקום במלון הבוטיק שירת הים כמוהו כביקור במוזיאון הלובר מבלי לצפות במונה ליזה או ביקור בברצלונה מבלי לבקר באצטדיונה של הקבוצה המקומית, כי במלון שגורם לים לשיר, אתם חייבים לבקר.


אודות מחבר המאמר

כתיבת מאמרים לקידום אתרים. מלונות במתכונת הכל כלול מלון בראשית מכללת אורנים מלון בוטיק צפיה ישירה פורטל גירושין כריות וצעיפים מחוממים במיקרוגל

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.