אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

למה צריך רואי חשבון לעסק?

מתי בפעם האחרונה שקלתם לפתוח עסק עצמאי? ומה יקבע אם תעופו לשמיים או מחוץ לדלת?

האם אתם מנהלים את העסק שלכם כמו שצריך או שאתם נקברים בהרים של קבלות, חשבוניות ותעודות משלוח? נמאס לכם לטפל בכל הניירת הזו? תנו למומחים להתעסק עם זה ותתפנו לדברים שחשובים לכם באמת.   

לכולנו מתאים להרים עסק מצליח, ובאמצעות השילוב של תכנון, כריזמה, ניסיון בעסקים, יחסי אנוש טובים, רעיון טוב וקצת מזל, החלום הגדול של פתיחת עסק עצמאי יכול במהירות להפוך למציאות.אך מה לגבי כל העניין הכספי? כל מי שמעוניין להקים עסק חייב להכיר בחשיבות רואה חשבון לקיום העסק; מעבר לחישוב שכר העבודים וגובה המסים שיש להפריש, או עריכת דוחות שנתיים, כל רו''ח יכול לשמש כיועץ מס ברמה הגבוהה ביותר לשיפור ההתנהלות הכספית, לסייע בהבנה מה הן נקודות התורפה של העסק שלכם ואיך אפשר לטפל בהן, וכמובן, לייעץ בתהליכי פתיחת עסק חדש מבחינה חשבונאית.אז מדוע אתם צריכים משרד רואי חשבון? מעוניינים במידע בעניין רואי חשבון בישראל? מצוין!עצמאים רבים אומרים נואש בשל עומס ניהול הניירת הכספית, דבר שעשוי לבוא על חשבון ההתנהלות השוטפת של העסק, בגלל השקעת מאמצים על מילוי טפסים ופחות על הובלת העסק להצלחה. ולפעמים מדובר בניהול חשבונות לקוי, דבר שעלול להוביל לכל מיני קשיים, החל בבזבוז כספים וכלה בהסתבכות עם מס הכנסה ומס ערך מוסף.רו''ח מיומן מסוגל להקל על בעלי העסק את ארגון הצדדים החשבונאיים, תוך מתן שרות אמין. שירותים נלווים כוללים מתן יעוץ בכל הנוגע למסים, ייעוץ עסקי וניהול ההוצאות כדי להגדיל את הרווחים והקטנת החובות.

מקצוע החשבונאות הוא מקצוע מורכב שלימודיו הבסיסיים אורכים כארבע שנים ובנוסף כוללים התמחות אינטנסיבית שאורכת כשנתיים נוספות. בסופן, הבוגרים יוצאים לעולם העסקים עם כל הידע והנסיון בתחומים הפיננסיים הדרושים לניהול כספי של כל עסק, קטן כגדול.האם אתם מחפשים רואה חשבון? יש לכם עניין בתחום ניהול נכון של העסק? היכנסו לאתר: שלנו, שבו תוכלו להכיר את כל המידע והשירותים בתחום הנהלת החשבונות והחשבונאות. קריאה נעימה!


אודות מחבר המאמר

צריכים רואה חשבון טוב? בואו למצוא רואי חשבון בישראל באתר שלנו www.eitam.org.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.