אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הסעות - חלק בלתי נפרד משגרת החיים

הן כל כך פשוטות וזמינות ועם זאת – כה בלתי מובנות מאליהן. נסיעות. אנחנו יוצאים מנקודת הנחה (ומתחנה ראשונה)  שלפנינו נסיעה קלה ובטוחה, שבה נצא ממקום אחד ונגיע אל מקום שני. ובכל זאת – דברים רבים, חלקם צפויים ורובם בלתי צפויים ייתכנו במהלך הנסיעה.

כאשר אנחנו מזמינים שירות הסעות השיקול המרכזי שאמור להנחות אותנו מתמצה בסך כל הגורמים שמגבירים את הסיכוי לנסיעה בטוחה: רכב תקין, נהג מוסמך ומורשה להסיע את כמות הנוסעים הדרושה, קצין בטיחות רכב של החברה הבודק ומוודא כי כל הרכבים בה יהיו כשירים להסעות ועוד.

אנחנו רוצים ומצפים שנהג ההסעות יהיה אדיב, חביב, קשוב לרצונות לקוחותיו, שיידע להרגיע, ליצור אווירה נעימה במהלך הנסיעה ובעיקר – שיוביל אותנו בשלום ובביטחון למחוז חפצנו. זו אינה ציפייה מופרכת.

 אף שבניגוד לאמרה הרווחת על אודותיו – הלקוח אינו תמיד צודק, בעלי חברות ההסעות השונות יודעים כי עליהם להשקיע על מאמץ אפשרי על מנת לרצות את הלקוח ולהעניק לו את השירות הטוב והיעיל ביותר שהוא ראוי וזכאי לקבלו.

כלקוחות, חשוב שתדעו כי יש לכם זכות לקבל יחס מקצועי ואישי מכובד וראוי מצד כל נהג הסעות, ואם אתם חשים שהיחס אינו ראוי ואינו לגיטימי, פתוחה בפניכם דרך להתלונן עליו. אתם לא בכיס של איש ואיש אינו עושה לכם טובה כשהוא מגיש לכם שירות שעבורו אתם משלמים במיטב כספכם.

הסעות- חלק בלתי נפרד משגרת החיים:

עם הזמן, רבים מאתנו נחשפים לנהגים רבים. יש כאלה ויש אחרים. במהלך ההסעה אנחנו נתונים בידיו (תרתי משמע) של הנהג. יש לנו אינטרס משותף עמו – להגיע בשלום, בזמן הקצר ביותר האפשרי, כמובן תוך שמירה קפדנית על כללי התנועה,  אל מחוז חפצנו. כל מה שעלינו לקוות הוא שנהג ההסעות כשיר ומאומן, זהיר ומיומן מספיק להסיע נוסעים.

כשאנחנו מזמינים הסעה מותר לנו לנסות לבחור מי מהנהגים אנחנו רוצים שיסיע אותנו (במקרים שבהם אנחנו מכירים את נהגי התחנה או חברת ההסעות) אבל בדרך כלל אין לנו אפשרות להתנות  את הזמנת הנסיעה בקבלת נהג ספציפי.


אודות מחבר המאמר

תודה שקראתם את המאמר.

 

 

הסעות לנתב"ג.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.