אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קידום אורגני בגוגל- טכניקות יעילות-

מנוע החיפוש גוגל-

גוגל הינו מנוע חיפוש ותיק וונוח לשימוש. גם הגולש הפשוט ביותר יכול להשתמש בו ללא צורך בידע קודם, מכיוון שכל שעליו לעשות הוא לכתוב ביטוי או רצף ביטויים שעליהם הוא מבקש לקבל מידע בצורת קישורים לאתרי אינטרנט שונים, וגוגל כבר יעשה בשבילו את העבודה. גוגל למעשה יסרוק את רשת האינטרנט בחיפוש אחר אתרים שבהם באים לידי ביטוי מילות המפתח אותן בחר הגולש לחפש ויסדר אותם עבורו ברשימה לפי סדר עדיפות הנקבע על פי יעילות הקישור למשתמש, כמובן בהתאם לביטוי אותו ביקש הגולש למצוא.

 

שיטות קידום אתר בגוגל -

קידום אתר בגוגל מתחלק לשתי קבוצות- קידום אורגני (SEO) וקידום ממומן (PPC). קידום אתר בגוגל ממומן מתבצע באמצעות מודעת פרסום בגוגל והתשלום עליה נקבע לפי מספר ההקלקות. כמובן שכל הקלקה מהווה לקוח פוטנציאלי לאתר המקודם וכך יכול האתר להרוויח הרבה יותר מאשר אם לא היה מקודם.

 

קידום אתר בגוגל בצורה אורגנית מתבצע על ידי טכניקות אופטימיזציה, שמובילות לשיפור אתר האינטרנט. השיפור מתבטא בכך, שהטכניקות מדגישות ומבליטות מילות מפתח שרלוונטיות לאתר ובכך מעלות את האתר למעלה ברשימת החיפוש אותה יבצע מנוע החיפוש של גוגל, כאשר את מילות מפתח אלו יחפש המשתמש במנוע החיפוש של גוגל.

 

טכניקות אופטימיזציה לקידום אורגני-

כדי להשיג קידום אתר בגוגל באופן אורגני ניתן להשתמש בטכניקות שונות. החשובות שבינהן הן- בחירת TITLE נכון אשר מופיע בקובץ העריכה של קוד האתר, אותו גוגל סורק בין השאר  ולכן יש לו חשיבות רבה. חשוב לבחור TITLE המשלב את מילות המפתח הרלוונטיות ביותר לאתר.  שיטה נוספת היא שילוב ביטויי מפתח בדפי האתר, כך שכאשר גוגל יסרוק את אתרכם בחיפוש אחר ביטוי מפתח רלוונטי אותו חיפש הגולש, ביטוי זה יוטמע בתוך האתר שלכם וכך יוגש קישור אליו לגולש.

 

שיטה חשובה לא פחות היא הדגשת מילות המפתח מה שמחזק אותן והופך אותן לשמישות אפילו יותר עבור מנועי החיפוש. ככל שביטוי המפתח יהיו מודגשים, גוגל יקנה להם חשיבות יתרה וכך האתר שלכם יופיע גבוה יותר ברשימת אתרי האינטרנט שיוצעו לגולש שחיפש את אותם ביטויי מפתח.


אודות מחבר המאמר

dreamview

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.