אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

לעבוד כאופר באמריקה ולחסוך כסף

האמת היא שכן ניתן לחסוך כסף בעבודת האופר, הרי אף אחד לא מצפה שתחזרי עם כמה אלפי דולרים הביתה, אלא אם כן באמת לא תצאו מהבית. הארגון מציע מפעם לפעם טיולים מאורגנים כאלה ואחרים ברחבי ארצות הברית.

ישנם טיולים ששווה לעשות בצורה מאורגנת והם לא יקרים בכלל וישנם טיולים ששווה לעשות באופן עצמאי בליווי מספר חברות.

בימים האחרונים עשיתי חיים משוגעים כפי שלא עשיתי ממזמן.

כפי שאמרתי לכם, בזמן שהייתי אופר למשפחה חמודה בארצות הברית, נסעתי ללאס ווגאס והיה לי כל כך כיף, אני מתנצלת שלא היה לי זמן לטלפן או לכתוב מיילים משם, פשוט רציתי לנצל כל דקה ודקה שרק הייתה לי.

אלו היו ימים מפרכים כי הלכנו המון, בחיים לא הלכתי כל כך הרבה עד אמצע הלילה מלפנות בוקר אבל במקביל עשינו חיים משוגעים.

עברנו ממלון למלון, מקזינו אחד לשני, אפילו כמעט קניתי כרטיס להופעה של סלין דיון אבל לשלם 250$ על הופעה נראה לי קצת מופרז, בייחוד כשאני יודעת שמקום הישיבה שלי יהיה בסוף.

ראינו כל כך הרבה..ראינו את המקום בו נמצא האריה, מכירים את הסרט שבסוף יש האריה השואג, אז באמת היה שם אריה אבל הוא היה כל כך מסומם, שאפילו השאגה הכי קטנה שלו הפחידה והרעימה את כל הילדים שעברו מתחתיו\ זה נקרא "אם ג'י אם".

היה שם מלון בצורה של העיר ניו יורק שאפילו בנייני התאומים עוד היו שם ובתוכו הייתה רכבת הרים, אבל אני לא חובבת רכבות הרים בכלל, לכן התנדבתי לשמור על התיקים לכולם ולחכות בסוף המסלול.

משם המשכנו למפעל "האמ אנד אמ", אכלנו המון סוכריות וראינו אותם בשלל צבעים וצורות יותר ממה שנחשף פה בארץ.

לאחר מכן פסענו לחנות הקוקה קולה שגם היא הייתה בכמה קומות מעניינות ומיוחדות אבל לא נשארנו שם כל כך הרבה כי קוקה קולה אפשר למצוא בכל מקום.

משם המשכנו לאורך השדרה הארוכה לעוד שלל מלונות כמו מצרים, פריז עם שער הניצחון בקטן בכניסה, מלון הקרקס וכו'.

ביום השני הלכנו לסכר "ההובר דאם" שבגבול עם אריזונה וגם שם הטיול היה מאוד מעניין, בכלל כל הבוקר התחיל באווירה מעניינת כי הזמינו לנו לימוזינה שתבוא לאסוף אותנו, זה לא היה מתוכנן וכמו שלא היה כך גם לא בדיוק האמנו שמחכה לנו אחת כזו בכניסה, אבל להפתעתנו הרבה היא עמדה שם וזה היה כל כך משמח ומוזר יחדיו.

מה עוד עשינו.......אה....הימרנו..מצאנו את עצמנו יושבות כמו זקנות מול המכונות בכל סוגי המלונות האפשריים ומהמרות על חצאי דולרים שגדלים וגדלים לעוד ועוד, זה פשוט ממכר לא להאמין עד כמה, אבל אני בניגוד לענת שהייתה לצידי, על כל חצי קיבלתי שלושה והיא על כל חצי איבדה ארבעה....

לסיום היינו בבניין הכי גבוה בסוף השדרה ממנו רואים את כל העיר ועשינו שם משהוא מטורף שלא נהניתי ממנו בכלל כי כל הזמן חשבתי על הבטיחות או יותר נכון חוסר הבטיחות שהופגנה ממנו, זה כמו קרון של רכבת שנמצא על מסילה ומעיף אותך החוצה, מחוץ לבניין וזוהי התחושה, של העפה אל מחוץ לבניין, מפחידה בהחלט!

כל יום אכלנו שם כל מני סוגים של אוכל, שתיתי כמו גמל בטיול הזה כי הלכנו המון והיה מאוד חם, לא הזענו אבל הטמפרטורות וההליכה יחד עשו את שלהם.

שיהיה לכם אחלה של שבוע

אודות מחבר המאמר

אופר אין אמריקה ישראל היא סניף של החברה הגדולה בעולם בתחום האופר  שפועלת מאז 1986 ומביאה לארצות הברית מאות אלפי צעירים מכל העולם. עבודה חוקית בארה"ב זה אופר אין אמריקה. אופר אין אמריקה- השנה הטובה בחייך...

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.