אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

לגבור על המתחרים הרבים

השיא הנשגב במקצוע של קידום אתרים הוא אותו רגע בו לקוח מסוים של המשרד מגיע למקום הראשון בדירוג הגולשים בנושא ספציפי. הלקוח, יחד עם הצוות המקצועי שהנחה אותו, יכול לגלוש במחשב ולראות את עצמו במקום הראשון. באותו רגע הוא מבין את החשיבות של קביעת מסר חזק וקולע.

אין קיצורי דרך לכיבוש מקום הראשון. כדי לטפס לראש הדירוג יש להכין את שיעורי הבית. אנשי צוות שהוקמו בתיאום עם משרד מקצועי יפעלו בצורה מדויקת להשגת היעדים. בשלב הראשון הם יכירו את המתחרים. הם ילמדו אודות מוצריהם, שיטות הייצור ודרכי שיווק שלהם.

להתחכם מול המתחרים

ברגע שאנשי המקצוע מכירים את דרכי הפעולה של המתחרים הם יכולים לשבת יחד ולקבוע את האסטרטגיה הנכונה שתבליט את יתרונות לקוחם ואת איכות מוצריו. קידום אתרים הוא מקצוע לכל דבר ואין מקום לטעויות אחרת הלקוח עלול לאבד סכומי כסף גדולים מאד. קידום אתרים מבוסס על אסטרטגיה יצירתית ושיווקית וכל גורם רוצה להיות מדורג ראשון.

היכולת של צוות להתחכם על המתחרים תביא להישגים בצורה מהירה. כשלקוח יודע שהאתר שלו יהיה הראשון שיקפוץ מול עיניהם של הגולשים הוא יודע שהשיג את מבוקשו. אם הצליח לשכנע את הגולשים לגלוש ולבחון את המסר שלו ואת הצעותיו אז הסיכוי הוא גדול לביצוע העסקה.

קידום אתרים מחייב תקציב גדול

אם מדובר במלחמה בין רשתות שיווק אז כל מתחרה ישקיע סכומים גדולים מאד בשכנוע הצרכן. ככל שיוסיפו יותר עמודים לאתריהם ויפרטו יותר מוצרים המחיר ימשיך ויעלה. אמנם העלויות הן גבוהות אבל הסיכויים לרווחים גדולים הם עצומים.

יותר ויותר אנשים עורכים את קניותיהם באינטרנט. הם חוסכים זמן יקר על-ידי קניה באינטרנט ולכן קידום אתרים נהפך לחלק מהאסטרטגיה השיווקית של כל יצרן ושל כל רשת שיווקית.

המלה הכתובה עברה מהעיתונים למחשבים

משרדי פרסום ממליצים ללקוחותיהם להקציב יותר ויותר משאבים כספיים בניהול אתריהם. היכולת להגיב בזמן אמת למבצעים של מתחרים תקבע את אחוז הרווחים של אותו רגע. צוות שמאתר מוקדם את פעילות המתחרים מסוגל להגיב באופן מיידי ולשמור על הלקוחות הקבועים.


אודות מחבר המאמר

dreamview

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.