אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

השפה האנגלית חיונית למקצוע קידום אתרים

חברות היי טק, חברות אלקטרוניקה ואנשי עסקים מחזיקים אתרים עם כמות דפים גדולה לצורך שיווק מוצריהם ברחבי תבל. העולם מצטמצם בעזרת האינטרנט. יותר ויותר עסקים נסגרים ללא צורך במפגשים פנים אל פנים. מידע מפורט מוגש לכל הצדדים, שאלות מוצגות ותשובות ניתנות בזמן אמת.

הצורך באתרים מוכר לכולם והדבר מחייב את כל אנשי המפתח בצוות קידום אתרים לשלוט יותר ויותר בשפה האנגלית. לצורך זה ישנם משרדי פרסום שמממנים את השתתפותם של אנשי מפתח בקורסים לשיפור האנגלית הכתובה ולהגדלת אוצר המלים שלהם באנגלית.

השפה העברית בישראל ואנגלית בעולם הגדול

ישנם אתרים המיועדים לאוכלוסיה המקומית בישראל ובוגרי קורסים לקופירייטינג ימשיכו לכתוב את הטקסטים שמלווים את כל האתרים. לא כל מסר בעברית ניתן לתרגם ולהתאים לקהילות שונות ומגוונות ברחבי תבל.

ניסוח קולע באנגלית  - חיוני להצלחת קידום אתרים

משתתפי קורסים מקצועיים נאלצים במסגרת מבחן מעשי להקים אתר לדוגמא כשכולו מנוסח באנגלית. הם אמורים לעצב סמל חדש ולוגו באנגלית, לכתוב את כל הטקסטים עם הסלנג המקומי ולהכין מילות מפתח אשר תחדורנה לתודעת הגולשים.

החוכמה בדבר היא לגבש אסטרטגיה שתתאים לכולם – לסינים ולאמריקאים, לצרפתים ולאוסטרלים. הדבר הכי גרוע יכול להיות כשמסר מנוסח אינו מובן לתושבים במדינה מסוימת.

אנגלית היא שפה המאחדת אנשי עסקים

מקובל מאד היום בעולם העסקים לנהל התכתבויות והצעות מחיר בשפה האנגלית. כדי למנוע אי הבנות ישנן חברות שמעבירות מכתבים שנתקבלו לתרגום מקצועי. נציגי הבנקים, חברות אלקטרוניקה במזרח הרחוק ויצרני מחשבים מקפידים לנסח את מכתביהם באנגלית.

מתוך הכרה בחיוניות של השפה האנגלית ישנם בתי ספר שבוחנים מועמדים לקורסי קידום אתרים בשפה האנגלית. אם אין שליטה טובה בדיבור ובכתיבה יתכן והמועמדים יידחו.

סלנג מקומי אינו ניתן לתרגום לאנגלית

מלים כמו "אחלה" או  "סבבה" אינן ניתנות לתרגום לאנגלית ולכן תשדיר או פרסום באתר לא ישכנע אנשים זרים. קופירייטרים ורעיונרים חייבים למצוא מלים אלטרנטיביות כדי לצרפן לאתרים שהקימו.

צעירים שרואים את עתידם בענף הדינמי שנקרא קידום אתרים יעשו בחוכמה אם ישפרו את שליטתם בשפה האנגלית. הצלחתם קשורה בכך.


אודות מחבר המאמר

dreamview

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.