אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אנשים רוצים תוצאות באופן מיידי

אנשים חושבים שברגע שהשקיעו בהקמת אתרים כל שעליהם לעשות זה לספור את מספר הכניסות של הגולשים ולספק את כל ההזמנות שתזרומנה. כולם בטוחים שכל הגולשים מחפשים רק אותם ואת מוצריהם. הם שוכחים שבכל יום ישנם מיליוני כניסות בישראל וברחבי תבל. בכל נושא ישנם עשרות ומאות אתרים  והתחרות היא עצומה.

אין דרך קלה להצלחה. קידום אתרים מיועד להשגת המטרה המיוחלת, להיות מספר ראשון ברשימת הכניסות ולהצליח להפוך גולש מקרי לאורח קבוע. ברגע שהושגה מטרה זו יש סיכוי שהגולש אכן ייהפך ללקוח קבוע ויבצע רכישות דרך האתר.

בונים אסטרטגיה מתוך תכנון והיערכות לעתיד

אנשי מסחר רוצים לראות תוצאות מיידיות מהחשיפה באתרי האינטרנט. הם חייבים להחזיר את השקעותיהם בהקמת האתרים, לממן מלאי חומר גלם לצורך ייצור המוצרים וכמובן את שכר העובדים המנוסים שגייסו למטרה זו.

קידום אתרים אמור למשוך את הגולשים ואת הקונים. בעלי המפעלים והחברות היצרניות חייבים להיערך לתגובות שתזרומנה עם פתיחת האתר. טוב יעשו אם יתחילו לפרסם על אש נמוכה כדי להסיק מסקנות מהפרסום. ישנן שאלות רבות שרק אנשי מקצוע בענף קידום אתרים יכולים לספק; שאלות כמו מספר הכניסות, שעות הכניסה, פלגי האוכלוסייה שגילו עניין באתרים ובמבצעים שפורסמו, מה הם המוצרים שמשכו את תשומת הלב ומאיזו ערים הגיעו רוב הפניות והתגובות.

מתחרים פועלים לנטרל את יעילות האתרים

בזמן שיצרן אחד מעלה מבצע לאתר המתחרים שלו כבר יושבים ומכינים את תשובתם להצעות. קידום אתרים מהווה סוג של משחק בין חתול ועכבר. זו סיבה שאנשי פרסום, אנשי שיווק ומנהלי מחלקות שונות שומרים את הקלפים קרוב ללב, שהמידע והתכנונים לא יגיעו לידיעת המתחרים. כל טעות יכולה להביא לכישלון המבצע שתוכנן מראש בקפדנות ובסודיות.

ההצלחה תגיע ככל שפועלים לפי התכנון. אין טעם לפרסם מבצע למכירת אלף מיטות מתקפלות תוך שבוע ימים כשיש לך רק חמישים מיטות מוכנות במלאי. עדיך להנחות את מומחי קידום אתרים להכין דף מעוצב שיביא את התוצאות הרצויות. להבטיח אספקה תוך שבוע ולספק רק כעבור חודש זו דרך בטוחה לאיבוד אימון הלקוח.


אודות מחבר המאמר

dreamview

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.