אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קידום אתרים באמצעות גוגל

השלב הבא לאחר בניית אתר הוא קידומו באינטרנט. גוגל הוא מנוע החיפוש המומלץ ביותר לצורכי קידום, שכן ידוע כי הוא מנוע החיפוש הגדול בעולם

. בהתאם לכך, האפשרויות הקיימות במסגרתו בכל הקשור לנושא קידום אתרים הן רבות ומגוונות. מפני שיש המון דרכים לקדם אתר בגוגל, והמון כלים שמסייעים בנושא, יש להיות ממוקדים בחיפוש המידע ובתחום המבוקש, ובנקודה הזו נכנסים בעלי המקצוע.

אפשר לומר כמעט בוודאות כי אתר שאינו נמצא בין המקומות הראשונים מקבל פחות כניסות מהאתרים שכן נמצאים בראש תוצאות החיפוש, כיוון שגולש מסוים מחפש למצוא את המידע הכי מדויק והכי אמין, בזמן הכי קצר שאפשר. מובן שאם האתר אינו לרוחו, אין זה משנה אם יהיה ראשון בתוצאות החיפוש – האתר חייב "להצדיק" את מקומו בראש, ולהיות מושקע ואיכותי מכל הבחינות.

מאמרים ותוכן – קידום אתרים בשיטה המסורתית

אחרי בניית האתר וביצוע מחקר לגבי תחומו, בהתאם למוצר אותו אתם מעוניינים למכור, יש לקדם אותו באינטרנט. קידום אתרים מתבצע בכמה דרים, כאשר הותיקה שבהן היא כתיבה של מאמרים ומיקומם בדפי האתר. לא מדובר במאמרים רגילים, אלא מאמרים שמטרתם ידועה מראש – המאמרים "מעוררים" את גוגל למצוא את אתר האינטרנט שלכם דרך מילות מפתח מסוימות הטמונות בהם. מילות המפתח נבחרו לאחר מחקר מקיף של מקדמי האתר, בשיתוף בעל העסק שמעוניין לקדם את המוצר שלו בצורה היעילה ביותר.

קידום אתרים – בעלי המקצוע

קידום אתרים הוא מקצוע לכל דבר, ואינו פשוט כלל וכלל. מדובר במחקרים סטטיטיים ושימוש בכלים רבים כדי לאסוף את המידע הדרוש, עוד טרם ביצוע התהליך עצמו. קידום אתרים מקצועי הוא תהליך שבמהלכו מבין בעל המקצוע כיצד להביא למינוף יכולותיו האדירות של האינטרנט כדי להזרים גולשים אל האתר שלכם, תוך שמירה על איכות המידע ועדכונו מעת לעת. בהקשר הזה ניתן לומר כי אין תחליף לאנשי מקצוע בכל הקשור לקידום אתרכם. צוות מקדמי האתר, כמו גם שאר בעלי המקצוע המשקיעים באתר שלכם, חייב לשמור על שיתוף פעולה עימכם, ועל שקיפות מלאה בתהליך, כדי שבסופו ייצא מוצר מנצח אל עולם האינטרנט.


אודות מחבר המאמר

dreamview

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.