אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שיבוץ טבעות נישואין

לפי ההלכה, אסור טבעות נישואין משובצות באבני חן. לא פעם ראינו טבעות נישואין עם יהלום מרהיב. זוגות רבים לוקחים טבעות נישואין לאחר הטקס ומשנים אותן.

אין תכשיט שמישהו מאיתנו יענוד יותר מאותן טבעות נישואין. ואם גם אתם רוצים טבעות נישואין משובצות באבנים, המשיכו לקרוא את ההסבר על שיבוץ טבעות נישואין.

טבעות נישואין – שיבוץ

טבעות נישואין הן בעלות ערך סנטימנטלי ולכן מומלץ לבחור אבן המסמלת משהו אישי. לאבנים יקרות יש משמעות-  מזל אסטרולוגי, סגולה... אבנים מגיעות בגדלים וצורות שונות. טבעות נישואין חלקות יאפשרו לשים אבן ענקית ואילו טבעות נישואין בעלות פיתוחים ייראו טוב יותר עם אבנים קטנות.

אצל סוחרים של טבעות נישואין תוכלו לברר גם על יהלומים המיוצרים במעבדה. הם נראים אותו דבר וזולים משמעותית. ואין בעיה לשבצם בכל טבעות נישואין.

שיבוץ טבעות נישואין קשור בעיקר לתקציב וליכולת של הצורף לעבוד בהתאם למגבלות החומר של אותן טבעות נישואין.

טבעות נישואין - התכשיטן

אז טבעות נישואין יש, נשאר לעבור לשלב החשוב ביותר – בחירת בעל מקצוע שיידע לקחת טבעות נישואין ולשבץ בהם אבנים מבלי לפגום בטבעות. לא נותנים לכל אחד לשבץ טבעות נישואין שכן טבעות נישואין הן דבר בעל ערך סנטימנטלי אדיר. קבעו פגישה עם צורף, הראו לו את טבעות נישואין שלכם ותראו מה הוא אומר. בקשו ממנו לראות עבודות שעשה בתחום של טבעות נישואין על מנת שתוכלו להתרשם מהמקצועיות.

אותו צורף יכין סקיצות של אותן טבעות נישואין ויציג אותן בפניכם לפני התחלת העבודה.

בזמן השיבוץ מומלץ להיות עם הצורף על מנת שתראו שהוא משתמש באבן שבחרתם. זהו, לקחתם זוג טבעות נישואין סטנדרטיות והפכתם אותן לזוג טבעות נישואין עם מגע אישי.

מזל טוב!


אודות מחבר המאמר

המאמר הובא לכם על ידי WeddingBook, פורטל החתונות המתקדם בישראל.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.