אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

גוגל אדוורדס – כלי חזק בנושא קידום אתרים

כלי נוסף שמציע גוגל הוא גוגל אדוורדס (Google Adwords). הכלי הנפלא הזה נועד להעניק לנו את האפשרות לפתוח במסע פרסום ממומן דרך גוגל, צעד חשוב מאוד בתהליך קידום אתרים. מדובר למעשה בפרסום מודעות העומדות לצעד תוצאות החיפוש ה"רגילות" של גוגל, ואפילו לפרסם באתרים אחרים ברשת. התשלום עבור המודעות מתבצע בכמה דרכים. הבולטות שבהן – לפי קליקים, לפי חשיפות או לפי פעולה. גוגל אדוורדס אף מאפשר להעריך את יעילות המודעה ונותן לכל מודעה ציון שמשפיע הן על התשלום עבור כל קליק והן על מידת החשיפה למודעה.

היתרון הגדול ביותר של גוגל אדוורדס היא העובדה שהמודעות תופענה בדיוק כשהגולשים יחפשו את המידע או המוצר שאתם מציעים, לפי מילות המפתח שעליהן החלטתם. כלומר – תהיינה חשיפה אדירה של המודעה עשרות ואולי מאות אלפי גולשים ברגע נתון אחד.

המפתח של גוגל אדוורדס בשלב קידום אתרים

איתור לקוחות לעסק חדש זו מלאכה שלעיתים יכולה להיות קשה, בעיקר כשמתחילים בשילוב קידום אתרים. גוגל אדוורדס הופך את השלב הזה למאתגר ומעניין, ומניב תוצאות שיעילותן תלויה במיומנותו של מקדם האתר. בנוסף לפרסום המודעות והסיוע במשיכה של לקוחות חדשים, גוגל אדוורדס מאפשר מעקב אחר יעילות מודעות הפרסום וההשפעה שלהן, כך שאדם אשר יודע להשתמש היטב בכלי הזה לא יגיע למצב שהוא "מבזבז כסף" על המודעות.

קידום אתרים ועסקים עם גוגל אדוורדס

אחד ההיבטים החשובים ביותר בנושא קידום אתרים בכלל ובגוגל אדוורדס בפרט, הוא למי נועד הכלי הזה. ובכן, גוגל אדוורדס מתפקד נהדר במסעות פרסום של עסקים קטנים ובינוניים שרוצים שכל אגורה שמושקעת בפרסום תהיה "שווה את זה". בהקשר הזה ניתן לומר שתשלום עבור המודעה נעשה רק כשגולש מקליק על המודעה, כלומר – רק כשהמודעה אכן עובדת.

גוגל אדוורדס הוא כלי יחסית ותיק במסגרת קידום אתרים, אך הוא הוכחה לכך שקלאסיקות לעולם לא מתות. יעילותו אינה מוטלת בספק, וניתן לראות יותר ויותר עסקים שעושים בו שימוש לצורכי הפרסום שלהם. כמו-כן, כמעט ואין מקדמי אתרים אשר אינם בקיאים ביסודות הפרסום דרך גוגל אדוורדס, דבר שמהווה יתרון גדול בכל הקשור לשיווק המוצר שלכם


אודות מחבר המאמר

dreamview

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.