אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

פשיטות יד ורגל

פושטי רגל הם אנשים העשויים לעורר חמלה או רחמים. הם ודאי זקוקים לחסדי שמים אבל בהעדר קשר עם האחראי על מחלקת החסדים בשמים, מה שמוטל עליהם הוא ליצור קשר עם עורכי דין. פקודת פשיטת רגל היא ברורה ואכזרית מבחינת פושטי הרגל. לא דומה פשיטת רגל חברה לפשיטת רגל של אדם פרטי (אשר משמעותה לא אחת היא פשיטת רגל מזונות).

רצוי להתקשר עם עורך דין לפשיטת רגל כאשר אימת הנושים הופכת לאיום ממשי. התראות פשיטת רגל מאותתות על הצפוי. עצם קבלת ההתראה מעידה כי הזמן הוא הדקה ה – 90, אולי הרגע האחרון להציל ולהינצל בו.

אם אתם קלועים וכלואים במצב שבו פשיטת רגל היא המוצא היחיד, האחרון, חשוב להתקשר לאלתר עם עורך דין פשיטת רגל שיסייע לכם במאבק הקשה מול הרשויות ומול התובעים. הכרזת פשיטת רגל כמו גם הליך פשיטת רגל אינו פשוט. עם זאת יש כללים ברורים לפשיטת רגל ועורכי דין המתמחים בתחום ובקיאים בו עשויים לסייע לכם בשעתכם הקשה מנשוא.

אנשים הנקלעים לצרה צרורה שבה האיום בפשיטת רגל הופך ממשי ומוחשי לא יכולים להרשות לעצמם להתעלם מהמצב או להתכחש לו. קשה ככל שיהיה, עדיף להם המצב שבו הם מתחילים לטפל בו בסיוע עורך דין.

החוק קובע הלכות מפורשות אבל באופן פרדוכסלי דווקא היסמכות והישענות על החוק עשויה להיות קרש ההצלה של פושטי הרגל. חשוב לציין, כי הליך בירור המצב הכלכלי שלכם לאשורו יחייב אתכם לגילוי נאות. אתם עלולים לחוש שיש בכך חדירה לפרטיות והפשטתכם בפומבי, אבל זה חלק מהמחיר הבלתי נמנע שתיתבעו לשלם כאשר על הפרק ניצבת האפשרות הממשית לפשיטת רגל.

פשיטות יד ורגל:

לאחר פשיטת רגל עלולה לבוא פשיטת יד. תהליך ההשפלה עלול לא רק להתבצע בפועל אלא גם להיראות לאין כל. חשוב שתאזרו כל כוח מכל מקור אפשרי על מנת לצאת מתהליך פשיטת הרגל בעלי צלם אנוש. גם אם יידרש (ויידרש!) מכם מאמץ עליון לצוף מעל המים – האמינו כי יש לכם די כוחות כדי להחזיק את הראש מעל המים.


אודות מחבר המאמר

תודה שקראתם את המאמר.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.