אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איך לחגוג מסיבת רווקים

אין ספק כי מסיבות רווקים הפכו להיות מיתוס שלם בקרב הצעירים שעומדים להתחתן. באיזה שהיא צורה נוצרה ממש מסורת אל איך צריך לחגוג ומה צריך לעשות על מנת שהמסיבה תיחשב ראויה. בשנים האחרונות תוכלו למצוא מגוון רב של אפשרויות, מקומות וכמובן אטרקציות בהם ניתן לחגוג מסיבת רווקים עבור חבר שמתחתן.

חשוב לזכור כי תמיד עבור החברים מדובר באירוע מרגש למדי, שכן זמן קצר לאחר מכן הופך אחד מהם להיות איש נשוי שיש לו מעתה מחויבות לא קטנות ובעצם נגמרו החיים החופשיים באמת שהיו עד כה. לכן בדרך כלל מוצאים החברים את הדרכים לפרוק כל עול (עם גבולות כמובן) כאשר הם מארגנים מסיבות רווקים.

איך חוגגים בדיוק?

יש לא מעט דרכים בהם חוגגים מסיבת רווקים. כיום זה הפך להיות מאוד נפוץ דווקא בעולם מסיבות רווקים לשכור וילה עם בריכה באילת או בכל מקום אחר בארץ ושם לערוך את מסיבת הרווקים. הוילות האלו מלאות בדברים מגניבים למדי כדוגמת בריכה, ערסלים, ג'קוזי, מנגל מפואר, מסכי פלזמה ועוד הרבה דברים מטריפים.

בדרך כלל השהות בוילה שכזאת אם מתארגנים כמה חברים היא הרבה יותר זולה מאשר לינה בבית מלון נניח. יש כאלו שמוותרים על ווילה שכזאת, בוחרים פשוט לערוך את המסיבה באחד הבתים של החברים ושם להביא כמויות גדולות של אלכוהול, להביא בשרים רבים וכמובן איך אפשר בלי החלק האומנותי של הערב (חשפנית במילים אחרות).

פרט לכך, עוד דרך נפוצה לחגוג מסיבות רווקים, זה לצאת כל החברים לטיול ארוך ברחבי הארץ שם פשוט יוצאים כל החבר'ה לשטח, נהנים ביחד ומשהות המשותפת וכמובן עורכים ערבי הווי מיוחדים. יש כאלו שהיו מעדיפים לחגוג את סיום הרווקות בצורה הזאת, שכן מדובר על אפשרות לחזק את הקשר בין החברים השונים.

ומה לגבי עלויות?

ובכן עלויות של מסיבות רווקים הם משתנות אך יכולות להגיע לכמה מאות שקלים לכל משתתף. תחשבו כי צריך לקנות אוכל, שתייה, אלכוהול וכמובן הוצאות נוספות. איך אפשר בלי מתנה לחתן המיועד, כך שיש לא מעט הוצאות. אבל היי, המטרה היא שמי שמתחתן יעשה זאת פעם אחת בלבד אז עדיף לעשות זאת כמו שצריך.


אודות מחבר המאמר

מסיבות ואירועים, מסיבות יום הולדת לכל גיל, מועדונים ומקומות למסיבות ואירועים.

 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.