אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איך לצבוע ולשדרג את הבית?

גבס הוא חומר זול, קל משקל, השומר על עמידות לאורך שנים רבות ובשל כך, מקל מאוד את העבודה עמו. בית יפה הוא בית שבו נעים לחיות, זאת הסיבה שבגללה אנו מנקים אותו כל הזמן, שמים בו חפצים היקרים ללבנו, מסדרים בו ריהוט לפי הטעם, ומארגנים את איזור המגורים באופן שישדר נוחות ונעימות. ומדי פעם בפעם, אנו אף שמים קצת כסף בצד לשיפוצים, בכדי שנוכל לעצב את ביתנו כמו שאנו רוצים ולגרום לבית להיות מרחב המחיה המושלם - מבחינה דקורטיבית ופונקציונלית.

מהן אפשרויות הצביעה הקיימות בשוק כיום, ואיך ניתן לשדרג כל חלל בעזרת שימוש בגבס?  רוצים לשפץ את ביתכם עם תקציב נמוך, ועדיין שיראה מיליון דולר? מסתבר שעם עבודות גבס שונות ולא הרבה צבע אפשר להפוך כל חורבה לארמון מרהיב, ואפילו לא לקחת הלוואה ענקית.מפתיע, אבל מבין נותני השירותים השונים בשוק שיפוץ הבית, דווקא צביעת חדרים ו- צביעת חדרי ילדים נתקלים במעט מאד הערכה. מומחי גבס, שעיקר העבודה בה עסקו עד לפני מספר שנים הייתה מבוססת על הרכבת מחיצות וקירות ארעיים, החלו לתפוס תפקיד נכבד יותר בשיפוצי בית עם עיצוב והקמה של נישות בקירות, התקנת גופי תאורה מעוצבים ואף רהיטים כמזנונים שמשתלבים בטבעיות עם הקיר התומך. כך גם עם הצבעים, שעם שלל הגוונים, הסוגים השונים של הצבע וטכניקות הצביעה הקיימות, יכולים לרענן כל חלל משעמם.צביעת קירות נותן אפשרות לכל אחד אשר מעוניין לרענן את הדירה או הבית לבצע שיפוץ בתוך זמן קצר ובהשקעה כספית מינימלית:ככה לדוגמה, עבודה צביעה של דירה או בית לוקחת יום-שלושה ימים, אבל היא גורמת לבית להראות בקלות 10-15 שנה פחות מגילו האמיתי. הרכבת נישות בגבס בקירות, מדפים שקועים, או הרכבת גופי תאורה פשוטים במבנה גבס אף היא תיקח קצת ימים לכל היותר, וגורמת לכל חדר להיראות מושקע ומטופח, בתעריף נמוך.אז אם מתחשק לכם שביתכם ייראה הכי טוב, ואתם מעוניינים לעשות זאת במינימום זמן וכסף, אפשר למצוא מקצוענים וטיפים שימושיים באתר שלנו אז שיהיה לכם רק. שיפוץ קל!


אודות מחבר המאמר

לקבלת המלצות על צביעת חדרים וגם על צבעי היכנסו לאתר שלנו www.pellow-art.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.