אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

חיפוש עסקים - אזור בארץ קובע גובה שירות?

ניתן לראות יותר ויותר עסקים אשר מתחרים על לקוחות ועל שטיח פרסום שונים בארץ, בין אם אלו אתרי אינטרנט אשר מפרסמים בעלי מקצוע שונים ובין אם אלו שטחי שלטי חוצות אשר מפרסמים לרוב ברחובות הערים המרכזיות, הגדולות והרווחיות ביותר לבעלי העסקים.

חיפוש עסקים לא הופך קל יותר עם השנים, כי ככל שיש תובנות חזקות ומובנות יותר לגבי האינטרנט ניתן לראות איך עולם הרשת הופך לעולם עם עסקים מקודמים בגוגל, כלומר, עסקים אשר שילמו ממיטם כספם לחברת קידום אתרים בגוגל למען השגת המיקומים הראשונים שנמצאים תחת ביטוי הראשי של אותו התחום / הענף.

כל עסק למד היום שכאשר הוא רוצה לפתח את עצמו מבחינת פרסום הוא חייב לפנות לעולם האינטרנט, בעולם העסקים אומרים ש-10.000 שקלים באינטרנט משתווים ל500.000 שקלים בטלוויזיה, אין בריחה מהעתיד, הטכנולוגיה שולטת על רוב האנשים ולא מהבחינה הרעה, אלא רק מהבחינה הטובה של נוחות הגלישה, נוחות ההתמצאות וכמובן – מהירות של תוצאות בשטח העבודה כיום ברשת.

חיפוש עסקים בצורה ממוקדת נותן לנו למצוא את עצמינו ברחבי הרשת משוטטים ומוצאים עסקים שלא תמיד חיפושנו, אין מה לעשות – ברגע שגילינו את עולם האינטרנט ניתן לראות את אותם העסקים אשר קידמו את עצמם על יותר מידי ביטויים בגוגל שכוללים כמובן את חלקי הארץ, בין אם זה "אינסטלטורים בצפון" ובין אם זה "מובילים באזור המרכז", האם אנחנו באמת נמצא את מבוקשינו כאשר נכנס לאותו אתר של עסק שנמצא בצפון הארץ אשר קידם את עצמו תחת הביטוי "חנות פרחים באשדוד" כאשר אנחנו גרים באילת?! יש לדעת איך לבצע חיפוש עסקים בצורה ממוקדת בצורה נכונה ונבונה, עם כל הכבוד לגוגל, זה עדיין רובוטים אשר סורקים את האתרים ומוצאים לנכון לקדם לא משנה האם הוא באמת רלוונטי לגולש (למרות שככה כתוב באתר) הרי אם גוגל היה בודק כל עסק לגופו, היו גוגל מוצאים את עצמם פשוטים רגע מפאת חוסר הזמן לבדיקות.

באתרי אינדקס עסקים ניתן למצוא בצורה סדירה ומבוקרת את אותם בעלי מקצוע לפי אוזר בארץ, אינדקס עסקים מבודד בצורה אחראית ומסודרת את בעלי המקצוע השונים אשר רוצים להופיע באינדקס העסקים שלו. בצורה מבוקרת ניתן לבצע חיפוש עסקים בצורה לוקאלית בעלת תוצאות מבטיחות שאנשים אמיתיים ולא רובוטי סריקה אכן בדקו את העניין לעומקו של העניין.


אודות מחבר המאמר

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי בחסות רשת אתרי אינדקס אתרים של 2Lazy2Type

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.