אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

עיצוב- לא רק בבית

אנשים משקיעים משאבים רבים וזמן יקר בכדי לעצב את הבית או חלל חדר מסוים בתוכו. המשאבים מושקעים הן בפריטים היקרים לעיצוב הבית והן באיש מקצוע, מעצב שיפעיל את קסמיו וידאג לעיצוב מרהיב לבית.

ניתן לראות השקעה דומה בעיצוב בחנויות. בעלי עסקים משקיעים כסף ומחשבה בכדי לעצב את חלונות הראווה של החנות ואת החנות עצמה בצורה מזמינה ומפתה שתמשוך את ציבור הלקוחות להיכנס פנימה ולקנות בחנות.

כיום, בעידן האינטרנט המתפתח, אותה חשיבות הקיימת בעיצוב מרהיב של החנות עצמה קיימת גם בעיצוב אתר האינטרנט של העסק.

משימת עיצוב האתר

מטרת עיצוב האתר נחלקת ל-2: ראשית המטרה הינה ליצור אתר נגיש, אינפורמטיבי, יפה ומעניין שיגרום לגולשים בו להפיק את המידע הדרוש ויגרום להם לרצות לקנות, לבלות, או להשתמש במוצר המוצע. שנית, מטרת העיצוב הינה קידום אתר בגוגל.

בשל האופן בו מנועי חיפוש עובדים, גם אם האתר יהיה הכי מעוצב בעולם, כל עוד לא יתבצעו הפעולות הנכונות לשם קידום אתר בגוגל, האתר לא יזכה לחשיפה הרצויה, אם בכלל.

על כן, כאשר מעצבים אתר יש לשים לב גם לצורתו ולמראהו, אך בד בבד לוודא כי נעשה קידום אתר בגוגל, ומילות מספתח מסוימות חוזרות על עצמן באתר, כי ישנם קישורים באתרים אחרים לאתר שלכם,  יש לוודא שתוכן האתר תואם את מילות החיפוש הרלוונטיות לו, וכמו כן להוסיף תכנים איכותיים המכילים מושגי ומילות חיפוש רלוונטיות.

קידום אתר בגוגל ועיצובו- קיום סימולטני

ניתן לראות כי פעולת קידום אתר בגוגל ועיצוב האתר שתיהן צריכות להתקיים בכדי שהאתר יהיה מצליח. ללא פעולת עיצוב האתר והפיכתו לנגיש ומזמין עבור הגולשים בו, גם אם תעשה פעולת קידום אתר בגוגל, והוא יופיע בין האתרים הראשונים במנוע החיפוש, אנשים לא ישהו בו זמן ולא ירצו להיכנס אליו בעתיד, בשל היעדר עיצובו.

מאידך, גם השקעת מאמצים רבים בעיצוב האתר ללא פעולת קידום אתר בגוגל, תניב תוצאות בלתי רצויות, שכן האתר לא יהיה מצוי בין האתרים הראשונים במנוע החיפוש, ובשל כך מספר הכניסות אליו יהיה מועט ביותר.


אודות מחבר המאמר

dreamview

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.