אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איך לבנות אתר אינטרנט מוצלח?

מי צריך אתר אינטרנט פרטי?

כולנו גולשים באינטרנט וכולנו יודעים שיש עשרות או אפילו מאות מיליונים של אתרים שונים בעולם. נראה שכל אחד מחזיק באתר משל עצמו, איך לאמיתו של דבר לא כך הדבר. חלק גדול מאוד של אתרי אינטרנט שייכם לחברות, לעסקים פרטיים או לגופים מסחריים אחרים. לאתרים הללו יש בדרך כלל ייעוד פרסומי – מסחרי, התכנים שנמצאים בהם צריכים לשנע אותנו לקנות מוצר של אותה החברה או להשתמש בשירותיו של בעל העסק שמחזיק באתר.

איל לגרום לאתר שלכם לבלוט בג'ונגל האינטרנטי?

כמו בכל תחום בשוק המסחר, התחרות על הלקוח בעולם הפרסום באינטרנט קשה. חוץ מהתחרות בין העסקים השונים בכל תחום ותחום יש גם תחרות של נותני שירות בתחום הפרסום באינטרנט ובתחום קידום אתרים. מי שנותן שירותי קידום אתרים גם צריך להתחרות על תשומת ליבו של בעל העסק המפרסם. במצב הזה שגם אצל מבקשי השירות וגם בקרב נותני השירות שוררת תחרות עזה, קשה לעיתים להגיע למטרה הרצויה שהיא קידום אתרים מוצלח ומהיר.

מספר כללים לאסטרטגיית קידום אתרים נכונה.

אסטרטגיית קידום אתרים נכונה היא קודם כל אחת שמביא לתוצאות טובות. התכנים או המאמרים שנכתבים במסגרת קמפיין פרסומי באינטרנט צריכים להיות בעלי ערך מוסף כלשהו מעבר להיותם תוכן פרסומי. מחד גיסא הם צריכים להיות אינפורמטיביים לגבי יתרונות המוצר או השירות על פני דומיהם המוצעים על ידי חברות אחרות ומאידך להיות כתובים היטב, מעניינים ומרחיבי אופקים עבור הקוראים. הרי אחת המטרות העיקריות של המאמרים והטקסטים הללו, היא לתפוס את תשומת ליבו של קורא מעבר למבט חטוף ודפדוף הלאה.

החשיבות של מתן תשומת לב ספציפית לנושא קידום האתרים.

לסיכומו של עניין, אפשר להגיד בוודאות שכיום, בשנת 2012, כמעט ואי אפשר לנהל עסק בלא פרסום כלשהו באינטרנט. כמו שאומרים: "אם אתה לא שם – אתה לא קיים". לפיכך, חשוב מאוד להשקיע בתכנים שיהיו באתרכם, איכותם ותדירות העלאה של חומר חדש. הרי האתר שלכם באינטרנט הוא "הפנים" שלכם בעולם הזה, איך שהוא ייראה, כך גם אתם תראו בעיניי הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.


אודות מחבר המאמר

dreamview

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.