אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מודעות דרושים JAVA למשרות הייטק

 

 

 

JAVA היא שפת תכנות שפותחה במיוחד לסביבת האינטרנט והוצגה לראשונה בשנת 1995 ע"י סאן מיקרו סיסטם. שימוש ב-JAVA מאפשר יצירה ושימוש של ממשקי משתמש פשוטים יותר לעבודה ולפיתוח. JAVA תוכננה לאפשר תכנות מונחה  אובייקטים בצורה קלה. כיום באתרים רבים אנחנו יכולים לגרור עצמים ממקום אחד לשני, וכל אלו מתאפשרים בזכות תכנות של JAVA.

JAVA יכולה גם לשמש ליצירת אפליקציות או יישומים למחשב יחיד כמו בתוכנות להורדה, או לפעול בסביבה מרובת שרתים ותחנות משתמש שונות כמו באפליקציות של אתרי אינטרנט. כיום כמעט כל אתר משתמש בדרך זו או אחרת ביישומי JAVA.

משרות JAVA

משרות JAVA כוללות ידע, נסיון, יכולת והתמצאות בתכנות JAVA. ישנן מגוון משרות המתאימות למתכנתים, אנשי פיתוח, או אנשי ניהול לדוגמא: ראשי צוותים בתחום ה JAVA. ישנן משרות רבות תחת הכותרת JAVA ושווה לכם להגדיר לעצמכם בדיוק מהו התחום ההתמחות הספציפי בו תרצו לעסוק, או אליו אתם מתאימים.

ברוב המקרים דרישות למשרה יכללו תואר אקדמי כמו תואר בהנדסת תוכנה או תואר במדעי המחשב, בהן נלמדה שפת התכנות הזו יחד עם ידע מקיף על השימוש בה. כמעט בכל המקרים יבקשו מכם ניסיון קודם, וכדאי לציין את כל הניסיון שיש לכם בתחום בהלטה רבה בקורות החיים. אם אין לכם ניסיון תעסוקתי ישיר, אתם יכולים לפתח פרויקט עצמאי ולהציג אותו בפני המעסיק הפוטנציאלי, או אם ברשותכם ניסיון מהשירות הביטחוני שלכם, הוא גם יהיה לטובתכם.

אנשי JAVA עובדים בדרך כלל כחלק מצוות פיתוח והם יעסקו גם בפיתוח מוצר, גם בבדיקות איכות, וגם ניהול שוטף של הפרויקט. אנשי JAVA כן נדרשים להוכיח או להראות יצירתיות, מקוריות או מציאת פתרונות חדשים ואלו תכונות המוערכות במיוחד בתחום הזה.

דרושים JAVA יכולים להשתלב בחלק גדול מהמשרות המוצעות בעולם ההייטק. מגוון המשרות כולל כמעט את כל חברת האינטרנט, בהרבה סטארט אפים ובבתי תוכנה רבים. גם לארגונים גדולים היוצרים מערכות מחשוב משל עצמם ישנו צורך באנשי JAVA ואלו כוללים את התעשיות הביטחוניות, המוסדות הפיננסיים, חברות התקשורת תעשיות המידע ועוד. 


אודות מחבר המאמר

 

Servula היא פלטפורמה ייחודית למקדמי אתרים,  דרכה ניתן לקנות שירותים איכותיים שמתבצעים ידנית על ידי פרילנסרים. אנחנו כותבים תוכן איכותי, מפיצים אותו באתרי מאמרים ולבסוף מחזקים אותו עם סימניות חברתיות (וזו רק דוגמא לשירות אחד).

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.