אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

תרומות לארגוני התנדבות בירושלים

אם יש לכם בבית פריטים שאתם לא צריכים, תופתעו לגלות שתמיד יהיה להם מקום במקומות אחרים. לבגדים הישנים שלכם תמיד יש מקום בארון של משפחות מעוטי יכולת, ואת הטלוויזיה הישנה שלכם במחסן תמיד ישמחו לקבל במועדוניות או בארגונים העובדים עם ילדים ובני נוער.

כדי לוודא שאתם נותנים את הפריט לארגון או למקום שזקוקים לו, קיימים מספר דברים שכדאי לבדוק אצל ארגוני התנדבות בירושלים או התנדבות בתל אביב. מעבר לרהיטים או הבגדים שלכם, גם תרומות כספיות יתקבלו תמיד בתודה.

תרומות בחגים להתנדבות בירושלים

בכל חג בישראל קיימות עשרות אלפי משפחות אשר אינן יכולות להרשות לעצמם את הקנייה של מצרכים לארוחת חג. לכן, לקראת כל חג ניתן למצוא ארגוני התנדבות בירושלים או ארגוני התנדבות בתל אביב שמקיימים ערבי תרומה למען משפחות נזקקות – זוהי ההזדמנות שלכם לתרום כמה שקלים שיאכילו משפחה שלמה.

אם הדבר בהישג ידכם, תוכלו גם לחתום על הוראות קבע לארגוני התנדבות בירושלים. תוכלו לסייע לאגודות התנדבות בירושלים וכן התנדבות בתל אביב במצבן הכלכלי הגרוע, ולתרום מדי חודש סכום פעוט שיסייע להפעיל את המקום.

רהיטים לארגוני התנדבות בתל אביב

כאנשים המחדשים את הריהוט בבית, אחת לכמה שנים אנחנו נתקלים בכיסא או שולחן שאנחנו לא צריכים יותר. במקום להשליך את הרהיט לרחוב, בתקווה שמישהו שבאמת צריך ייקח אותו, תוכלו לתרום אותו לארגוני התנדבות בירושלים הזקוקים לו יותר מכולם. כדי לתרום את הפריט, מומלץ ליצור קודם כל קשר עם חבורת התנדבות בירושלים כדי לוודא שהם באמת זקוקים לתרומה זו. בכלל, אחת לכמה שנים מומלץ לעשות סדר במלאי הרהיטים והבגדים שלכם – הניקיון והסדר שלכם בבית יכול להפוך תרומה לארגוני התנדבות בירושלים וברחבי הארץ.


אודות מחבר המאמר

נטו מדיה בנייה ושיווק באינטרנט

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.