אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

חיפוש עבודה – מבוא למחילים.

בן אדם מחפש עבודה, נדמה שאין מצב שבו זמנית יותר מלחיץ ומדרבן אנשים לגלות תושייה. חיינו בעולם המודרני הם הפכפכים, המושג "קביעות" בעבודה הולך ונעלם, וכולנו יכולים למצוא את עצמנו יום אחד יושבים בבית בבוקר על כוס קפה ותוהים: "מה אני הולך לעשות היום?" או "איפה אני אמור לחפש עבודה חדשה?". אין צורך להתרגש, אם דרושים לכם כמה ימי חופש קחו אותם, איך לאחר מכן חיזרו והבא נתחיל לחפש עבודה, בסוף זה לא כל כך מסובך כמו שחושבים.

אילו פעולות צריך לבצע לפני שמתחילים לחפש עבודה?

לפני שאתם בכלל ניגשים לברור בין מודעת דרושים אחת לחברתה, צריך שיהיה בידכם הכלי החשוב ביותר בעזרתו תמצאו עבודה – קורות חיים. כתיבת קורות חיים זהו מדע שלם בפני עצמו ולא נוכל להרחיב כאן על כך יותר מדי, אך הכי חשוב זה לדאוג שקורות חיים יהיו כתובים בצורה ברורה, קצרה, תכליתית וידגישו ככל האפשר את היתרונות שלכם.

שלבים בדרך לתחילת העבודה.

אוקי, יש בידכם קורות חיים, מה לעשות איתם? היום יש מגוון אתרים המציעים שירותי חיפוש משרות ופרסום מודעות דרושים, כשהן המעסיקים והן מי שמחפש עבודה נפגשים שם. המעסיק מעלה משרת דרושים, מחפש העבודה מוצא אותה, שולח קורות חיים ואם אלו נראים למעסיק, הדרך להעסקת מחפש העבודה כמעט סלולה. כמעט, בגלל שבדרך כלל דרושים עוד כמה צעדים כדי שהאדם יתחיל לעבוד. ברוב המקרים לפני שהאדם מתחיל לעבוד הוא צריך לעבור ראיון אישי עם נציגי החברה המעסיקה ולחתום על חוזה העבודה.

מה עוד כדאי לעשות לפני שמתחילים לעבוד בעבודה החדשה?

אפילו אם אתם נואשים להתחיל כבר לעבוד, תנסו לשמור על קוליות במהלך ראיון העבודה. אל תתביישו לבקש לעצמכם תנאים מסוימים אם אתם בטוחים שניסיונכם המקצועי הוא בעל ערך גבוה לחברה המעסיקה. תעברו בפרטי פרטים על הסכם העבודה. לפעמים דרושים שעות כדי לרדת לעומקם של שלל הסעיפים בו, אך המאמץ משתלם, כיוון שרק כך תוכלו להימנע מאי הנעימויות היכולות להתעורר אם פתאום תגלו שלא כל מה שהובטח לכם לפני תחילת ההעסקה הוא בדיוק כפי שהבנתם.


אודות מחבר המאמר

dreamview

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.