אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

תופעה ידועה ושמה הלוקס ולגוס

 

 תופעת הלוקס ולגוס, אנשים רבים שמכירים אותה בשם בוהן קלובה. הלוקס ולגוס היא תופעה שמסתבר שהרבה מאד אנשים סובלים ממנה. אל תתבייש לספר או להראות את כף רגלך כי יש אנשים שמצבם חמור משלך. תופעת הלוקס ולגוס היא עצם שבולטת החוצה וניתן לראותה במבט על כף הרגל. תופעה זו של הלוקס ולגוס מתאפיינת בדרך כלל אצל נשים, ספורטאים, רקדניות או סתם אנשים שהולכים עם נעליים לוחצות.

 

 

בית חולים בילינסון נלחם בהלוקס ולגוס

מרוב העובדה המעניינת שתופעה זו היא נחלתם של אנשים רבים בית החולים בילינסון יצא במבצע חיסול הלוקס ולגוס. בית החולים מציע ניתוח דרך חתך קטן מבלי הצורך לפתוח את המקום בצורה משמעותית.

רופאים רבים מסבירים כי הטיפול באמצעות הניתוח הנזכר יותר נקודתית ופחות פולשנית. גם הרושם של צלקות לא רלוונטי מכיוון והחתך אותו עושים הרופאים קטן למדי. הניתוח הייחודי להלוקס ולגוס אותו מציע בית החולים בילינסון קטן בהרבה מהניתוח הרגיל ומוכר. בשיטה הרגילה והקונבנציונלית נגרם נזק לא מבוטל לרקמות שנמצאות מסביב לעצם בעוד שבשיטה החדשנית של בית החולים הנזק הנגרם מהניתוח הוא מזערי ומינימאלי לחלוטין. הניתוח מבצע דרך חתך קטן ומינימאלי שמתוכו מבצעים ניתוח ושיוף של העצם.

ההחלמה המלאה של ההלוקס ולגוס אורכת כארבעה שבועות עד כשישה שבועות. כמובן שמי שעושה את הניתוח להלוקס ולגוס גם יתחייב בטיפולי פיזוטראפייה שמתאימים לבעייה הספציפית שלו. 

 

כמובן שהניתוח להלוקס ולגוס זהו לא הפתרון היחיד בכדי לצמצם ולהפחית את הכאבים הנגרמים מחמת התופעה. ישנן שיטות שונות לצמצום הנזק כגון: פיזוטראפיה, שימוש ומריחת קרמים בעלי יכולות נהדרות להפחתת נפיחות ולהרגעת הרקמות, נעילת מדרסים נוחים ועוד.

 

לא להתבייש בגלל הלוקס ולגוס

כמובן שכל מי שיראה תמונה של תופעת הלוקס ולגוס הזדעזע ולכן יש צורך אמיתי לטפל בבעיה ולא לברוח ממנה. הרבה אנשים מסרבים להשלים עם העובדה שהם סובלים מהלוקס ולגוס ומה שהם עושים למעשה זה  מסתירים את כפות רגליהם. הם לא ינעלו נעליים פתוחות וכמובן שלא ילכו יחפים מכיוון שכל תשומת הלב תתרכז בתופעת ההלוקס ולגוס שלהם.


אודות מחבר המאמר

המאמר עוסק בנושא הלוקס ולגוס. מאמר מעניין ומחכים שכדאי לקרוא בכדי להשכיל.

הלוקס ולגוס הינה בעיה אורטופדית בכף הרגל כאשר עצם בולטת מתחת לבוהן ובכך מעוותת את מראה הרגלים.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.