אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

תוכנה למתווכים מתחילים

 

יתרונות של שימוש בתוכנה ממוחשבת לניהול משרד תיווך ידועים ומוכרים. אך למרות עובדה זו, עדיין לא מעט מתווכים, במיוחד מתווכים עצמאיים, טוענים שאין להם צורך במערכת ניהול ממוחשבת למשרד התיווך והם מסתפקים בכלים הסטנדרטיים (Word, Excel ו Outlook).

שלא תבינו אותי לא נכון, חס וחלילה.

אין לי שום בעיה עם כלי ה office השונים, להיפך, מי שמכיר אותי יודע עד כמה ניתן לנצל את הכלים הללו ומה אפשר להוציא לדוגמא מתוכנת ה Excel, אבל, שימוש בכלים הללו אינו מהוה תחליף ראוי למערכת ניהול לעסק.  

אם אתם משרד תיווך שיש לו לקוחות והלקוחות שלכם מידי פעם פונים בבקשות או אם אתם רוצים / צריכים להמשיך ולמכור ללקוחות חדשים או ללקוחות קיימים או שיש לכם עבודה יומיומית שצריך לנהל ואולי אפילו יש גם כמה סוכנים, אז.. כן, יש לכם צורך בתוכנה למתווכים שתעזור לכם לעשות את זה יותר טוב. 

נכון, שמקובל לחשוב שתוכנת תיווך עם מאגר דירות היא דבר יקר, שלוקח הרבה זמן להטמיע. אפשר אפילו לנסות ולהגיד שזה מתאים למשרדים יותר גדולים ואולי…עוד קצת תגדלו ותוכלו להרשות לעצמכם. אני טוענת, שאתם לא יכולים להרשות לעצמכם להיות בלי.

יתרונות מרכזיים לעבודה עם תוכנת תיווך: שיפור כולל בניהול משרד התיווך. תוכנת ניהול טובה תאפשר למנהלים ולסוכנים כאחד גישה לכלים ונתוני המשרד באופן שמסייע להם לנהל את זרימת העבודה בארגון בצורה מיטבית, וכל זאת מכל מקום על פני הגלובוס בו יש גישה לאינטרנט.

חסכון כולל בעלויות אחזקה ושדרוג של צוות IT .  תוכנה לניהול עסק באינטרנט המבטיחה 99% עמידות (UpTime)  ויציבות היא מערכת שעליה אפשר לסמוך. יציבות המערכת ואמינותה חוסכת את השימוש באחזקת חומרה ותוכנה מיותרות.


אודות מחבר המאמר

מיכלוש

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.