אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

בדרך שלה: מדריך הכרויות ללסבית המתחילה

בדרך שלה: מדריך הכרויות ללסבית המתחילה

זה עבר תמיד בראש שלך, חשבת על ההיא בעבודה, החברה הכי טובה שלך או סתם מישהי שעברה ברחוב. אבל רגע "אני לא לסבית". אז זהו, שאולי את קצת כן. רוב הבנות נמשכות ברמה כזו או אחרת לבנות המין השני. יש את אלו המעוניינות רק לטעום ויש את אלו הבוחרות בזה כדרך חיים ללא התכחשות או בושה.

דו מיניות ולסביות

כולנו רוצות למצוא זוגיות כמה שיותר מושלמת, מחפשים את אהבת חיינו, זהו איננו מסע קל. זה המחיר שאנו צריכים לשלם עם המצב הליברלי יחסית הקיים כיום. ישנן בנות שמוצאות את עצמן במערכת יחסים עם גבר לאחר הנישואין כאשר רק לאחר מכן הן מבינות שהן רחוקות מאוד מאיפה שהן רוצות להיות. הן מבינות על פי דרך השלילה שהן לסביות. לרוב זה נגמר בגרושין מאחר ואין אפשרות לחיות חיי שקר במשך תקופה ארוכה. כיום, כל אחת תוכל למצוא בקלות את סוג הקשר המתאים לה, בין אם זה סטוצים או הכרות לטווח ארוך.

איך לסביות מכירות בנות זוג?

אנחנו כאן כדי לעזור ולכן למצוא את סוג הקשר שבאמת הייתן רוצות להיות בו בדרך אל האושר. להלן מספר אפשרויות אטרקטיביות:

מפגש בבר – קיימים פאבים יחודיים המיועדים ללסביות בלבד. זהו מקום נוח וכייפי להכיר בו את בת הזוג הבאה. אין מחוייבות ואפשר תמיד להאשים את האלכוהול לאחר ערב פרוע. פאב כזה הוא מינרווה ברח' אלנבי בת"א ששינה את שמו לבית השואבה. קיימים מספר גדול יותר של פאבים מעורבים ללסביות והומואים כגון כגון פאב פאם פאטל שממוקם ברחוב פיג'וטו בפינת אלנבי ויהודה הלוי. הכי טוב להיות שותפה פעילה בפורומים ולהתעדכן מהקהילה על אופי המפגשים והמיקום שלהם.

מסיבות פרטיות בבית – בתוך הקהילה קיימות קבוצות המקיימות מפגשי פעילות אינטימיים בבתים. לרוב המפגשים כוללים הכרויות בין החברות, אלכוהול ומוזיקה טובה. תוכלי להגיע בגפך או להכיר שם את האהבה הבאה שלך. הרי כולן שם למען אותה מטרה בדיוק כמוך. ישנן גם קבוצות מגובשות שיוצאות לטיולים בארץ ובחו"ל, ספורט וערבי העצמה אישית וקבוצתית – מומלץ בחום.

העבודה כזירת הכרויות – התקשרויות מקצועיות רבות הופכות ליותר מכך במקום העבודה. שעות רבות ועשייה משותפת למען השגת אותה מטרה עושות את שלהן. הדבר לא שונה בין סטרייטים ללסביות. אך, איך תוכלי לדעת אם חברתך לעבודה נמצאת "בצד שלך?". התשובה היא אינטואיציה נשית בריאה. ברגע שתרגישי משהו מעבר למה שאת "אמורה" כנראה שיש דברים בגו ושווה להתיחס אליהם במקום לשמור בבטן. מצד שני אם פשוט תצאי בגלוי וללא בושה במיניות שלך "טעיות בזיהוי" יהיו נדירות יותר. שכן ידוע לכולם ולכולן לאן את מכוונת.

אתרי הכרויות – האפשרות הקלה והטובה ביותר. את נמצאת במקום בטוח מאחורי מסך המחשב. את מי מעניינת אותך מתוך מבחר גדול מאוד של נשים שמחפשות בדיוק את מה שאת מחפשת. באתרים הללו קיימים כל סוגי הקשרים בין אם מדובר המחפשות הכרויות סקס או הכרויות לטווח ארוך. תוכלי למצוא שם נשים מכל הקצוות. נשואות שלא מעוניינות לפרק את החבילה, מגשימות הפנטזיה, כאלו שרוצות לנסות רק פעם אחת וכמובן את המתמידות שבטוחות במי שהן, לא מתביישות בכך והולכות עם המיניות שלהן עד הסוף. אתרי הכרויות ללסביות עושות את העבודה מצוין.

עכשיו, כאשר את בתחילת דרכך, תשאלי את עצמך איך היית רוצה להתחיל? איך את מדמיית בראשך את בת הזוג שלך? פסיבית או אקטיבית יותר, מראה חיצוני וכד'. לא תחיי לנצח, נצלי את הרגע. תזרמי עם מי שאת ותני לעצמך חופש כמו שמגיע לך.


אודות מחבר המאמר

מאת אתר ההכרויות הגדול בישראל עם מאות אלפי חברים.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.