אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מעקב אחר הרגלי הגולשים

לאנשים רבים ישנם אתרים פרטיים. רשתות שיווק ויבואני מוצרי חשמל ביתיים ומוצרי אלקטרוניקה מתקשים לעקוב אחר הנתונים השונים שהם מקבלים לגבי כניסות גולשים באתריהם. הם אינם יודעים לנתח את הנתונים ולהסיק מסקנות. הם אינם מבינים למה המתחרים זוכים ליותר כניסות מהם ומדוע מכירותיהם אינם בקו העלייה.

כתוצאה מהמצוקה הזו ישנם אנשי מסחר רבים שנרשמים ללימודים במסגרת קורס קידום אתרים בתקווה שדרכו ילמדו להתייחס כראוי לתוצאות ולנתח את המגמות של הגולשים כדי ללמוד מה לתקן ואת מה לשפר. קורס קידום אתרים אמור להצביע על מספר דברים שאולי הכשילו אותם בניהול ובעדכון אתריהם.

גולשים נכנסים ויוצאים מאתרים במשך שעות

בכל העולם נרשמות מיליוני כניסות ויציאות ביממה. אנשים אוהבים לראות מוצרים, חידושים טכנולוגיים ושירותים חדשים ומגוונים. תקופת הביקורים באתרים השונים נלמדה בסקרים רציניים שנערכו בארץ ובעולם. ישנם נתונים ברורים שמצביעים על מגמות ברורות.

אנשים מבוגרים גולשים מעט אבל קוראים הרבה. הם גולשים לאתרים שמעניינים אותם כדי לאסוף מידע על פריט מסוים או לשם הכרת מחלה שתקפה אותם לאחרונה. הם מקדישים זמן רב ללימוד הנושאים. איתם יש לנהוג אחרת מאשר לציבור הצעירים. קורס קידום אתרים אמור להצביע על תכונה מובהקת של הצעירים למיניהם. הם נכנסים לאתרים במהירות רבה, סוקרים את התמונות וקוראים את מילות המפתח ומחליטים תוך שנייה באם להמשיך לקרוא באותו אתר או לגלוש לאתרים אחרים באותו נושא.

הטעות של בעלי אתרים

התברר להם במסגרת אותו קורס קידום אתרים שהם פשוט לא כיוונו את האתרים שלהם ואת המלל לטובת קבוצת המטרה שלהם. אין טעם להציג מעט טקסט בפני האנשים המבוגרים כי הם דווקא רוצים לקרוא מידע רב אודות תרופות מסוימות או על מכשיר שמיעה חדש שהוכנס לשוק המקומי לאחרונה.

מארגני קורס קידום אתרים המליצו בפני המשתתפים להיעזר באנשי מקצוע שיודעים איך לקרוא את הסטטיסטיקה המדעית אודות הרגלי הגלישה של כל הסקטורים השונים באוכלוסייה. עדיף שמנהלי אתרים ובעלי עסקים יתרכזו במה שהם יודעים הכי טוב- ייצור מוצרים וצבירת רווחים וישאירו את ניתוח סטטיסטיקה למומחים.


אודות מחבר המאמר

dreamview

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.