אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

בניית חנות וירטואלית למעצבים ישראלים

עולם העיצוב הבינלאומי מגלה עניין רב בשוק הישראלי בשנים האחרונות. מעצבי אופנה, שאת דגמיהם מדגמנים מיטב הסלבריטאים על השטיח האדום בהוליווד, נכנסים לשווקים המובילים בניו-יורק, ברלין ולונדון. בזמן שתוצרת כחול לבן הופכת יותר ויותר למבוקשת ופופולארית, בניית חנות וירטואלית  למעצבים ישראלים הינו צעד ראשון חשוב והכרחי בדרך להצלחה הבינלאומית.

 

הגדלת נפח המכירות

 

בניית חנות וירטואלית  חשובה מאוד למעצבים בתחילת דרכם משתי סיבות. הראשונה, היא כלכלית - חנות וירטואלית היא הדרך הנוחה, הפשוטה והקלה ביותר למשוך לקוחות חדשים ולהגדיל את נפח המכירות. ההשקעה הראשונית בבניית האתר אינה גדולה מאוד, ואחזקתה דורשת סכום חודשי מינימאלי. מדובר בדרך קלה להגדיל באופן פסיבי את הרווחים, מבלי לפתוח חנות חדשה במיקום חדש.

 

מוניטין

 

כיום, מי שאינו משקיע באתר אינטרנט רציני ומעוצב כראוי, לא יכול לקוות להיתפס כמוביל בתחומו. אתרי אינטרנט איכותיים הינם כרטיס הביקור החשוב ביותר של כל עסק או בעל מקצוע, והם מייצגים אתכם בכל רחבי העולם. בניית חנות וירטואלית מגדילה את הרושם החיובי שאתם יוצרים, ומושכת לא רק לקוחות פוטנציאלים, כי אם גם אנשי מקצוע מרחבי העולם. בניית קשרים עסקיים עם מעצבים מחו"ל ועם בתי האופנה הגדולים יכולים להוות את נקודת הזינוק המשמעותית ביותר בקריירה שלכם.

 

קטלוג המוצרים

 

בניית חנות וירטואלית עבור מעצבים, צריך לשים דגש על עיצוב עדכני ושיקי - אל תהססו לעשות סקר שוק משלכם ולבדוק אתרים של מעצבים אחרים. בנוסף, חשוב שקטלוג המוצרים שלכם יהיה מאיר עיניים ונוח לשימוש. עבור מעצבי אופנה למשל, מומלץ לצלם את הדוגמנית הלובשת את הבגד מכמה זוויות, ולאפשר קלוז אפ, על מנת לתת ללקוחה תחושה של איכות הבד, איכות העיצוב וכולי. מומלץ גם לאפשר ללקוחה לבחון את הבגד בכמה שיותר גוונים וצבעים.

 

פרסום וקידום

 

בניית חנות וירטואלית הינו צעד חשוב לפריצה שלכם אל שוק העיצוב העולמי, אך חשוב להמשיך ולדאוג לאתר ולחנות בעזרת קידום בגוגל (SEO). קידום כזה נעשה באמצעות כלים שונים, כולל פרסום לינקים, כתיבת בלוגים ועוד. בצורה זו תופיעו במקומות הראשונים במדרג החיפוש של גוגל, ותמשכו לקוחות חדשים.


אודות מחבר המאמר

dreamview

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.