אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ביטוח משכנתא – לדעת את "שלא נדע"

כולכם מכירים מן הסתם את צירוף המלים – שלא נדע. זו מעין שבועת לחש. זו תפילה. שלא נדע רע. שלא נדע מצרות. אבל בדרך כלל מה שהלב אומר – מנהמת לבו הוא אומר. השכל הישר אומר דבר אחר. הלב החם אומר להתכחש. להדחיק. להתעלם. השכל הקר אומר ההיפך: להיות מודע. להסתכל ללא נודע בעיניים. לא למצמץ.

ביטוח משכנתא הוא תרגום המעשי של ה"שלא נדע" ותרגומו לשפת הכסף. שלא נדע, הלוואי, אבל אם וכאשר נדע – שנהיה מוכנים. שנהיה ערוכים. שנהיה מבטוחים ובטוחים. שלא ניוותר חסרי אונים, חסרי כול, אובדי עצות, אבודים. 

ביטוח משכנתא מאפשר לנו להגן על עצמנו מפני מצבי קיצון שאין להוציאם מכלל חשבון, מצבי חיים שאנחנו עלולים להיקלע אליהם לפני סיום החזרי הלוואת המשכנתא. כאשר אנחנו לוקחים את ההלוואה מתוכנן ומחושב לנו כושר החזר מסוים, אשר גם כאשר אנחנו בשיא כוחנו ומלוא יכולתנו לעבוד, להתפרנס ולשלם את חובותינו מדובר בסכום גדול שלא קל להרוויח אותו – כאשר נפגע ונפגם כושר העבודה שלנו מכל סיבה שהיא, קל וחומר כאשר אנחנו מאבדים אותו לחלוטין (שלא נדע), או אז ביטוח משכנתא הוא קרש וחבל ההצלה שלנו.

ביטוח משכנתא – הבנק ואתם:

ביטוח משכנתא מסדיר ומעגן את חובת הבנק עבור לקוחותיו הלווים באמצעות תשלום הביטוח. אף שאין ללקוחות שיקול דעת באשר לעצם התשלום עבור הביטוח, יש להם חופש בחירה היכן לערוך אותו. כאשר עורכים ביטוח באחת מחברות הביטוח הישיר ניתן להוזיל את הסכום ולו רק בשל העובדה שבסכום המשולם לא כרוכה גם עמלת סוכן עבור הפרמיה. היות  שאין חובה לערוך את הביטוח באמצעות הבנק המלווה ניתן לבקש הצעת מחיר (באמצעות טופס מקוון שניתן למלא את פרטיכם בו ולשלוח למספר חברות שיגישו לכם הצעת מחיר מעודכנת).

על מנת להקל (פסיכולוגית!) עליכם את נטל הנשיאה בעול הביטוח מומלץ לכם להידרש אליו כאל רכישת סירת ליווי המצוידת בערכת החיאה ובצוות רופאים מיומן אשר יסייע לכם כשיידרש ויפטור אתכם מעלויות הטיפול המציל חיים. זה תסריט אימים מוקצן?  הנה כי כן, אתם קוראים ועדים: יש דברים קשים וגרועים יותר מאשר תשלום עבור ביטוח משכנתא...


אודות מחבר המאמר

dreamview

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.