אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

המרכיבים החשובים של חנות וירטואלית

בניית חנות וירטואלית היא הדרך הקלה ביותר להגדיל את נפח המכירות ואת הרווחים של בית עסק. חנויות אינטרנט פתוחות וזמינות ללקוחות כל השנה ומסביב לשעון, ומאפשרות רכישה קלה ובטוחה, בצורה נוחה במיוחד - כאשר הלקוח יושב נינוח בבית ליד המחשב. ישנם כמה מרכיבים הכרחיים שכל חנות וירטואלית חייבת להכיל, נעבור כאן על כמה מהם.

ממשק נוח לשימוש

בניית חנות וירטואלית חייבת לקחת בחשבון את התחרות העצומה הקיימת בשוק ובאינטרנט. על מנת שהלקוח הפוטנציאלי לא יתייאש מחיפוש מתיש באתר שלכם ויעבור למתחרים, חשוב מאוד לעצב ממשק משתמש קל ונוח לשימוש. שני העקרונות שחשוב לשמור עליהם הם: א. יכולת ניווט מהירה - דאגו לחסוך בדפים מיותרים המסרבלים את הגלישה ב. ממשק חיפוש יעיל המאפשר ללקוח למצוא את המוצר המבוקש כמה שיותר מהר.

חיפוש מוצרים

בניית חנות וירטואלית צריכה לאפשר ללקוח כמה אופציות של חיפש מוצרים. האופציה הראשונה היא חיפוש באמצעות תיבת טקסט למלל חופשי, המאפשרת חיפוש מהיר ללקוחות המכירים את שם המוצר הספציפי. האופציה השנייה היא קטגוריות חיפוש הגיוניות. בנו קטגוריות חיפוש עם תתי קטגוריות, כאשר סדר הגיוני מקשר בין השניים. ניתן לארגן את המוצרים ע"פ יצרנים ומותגים שונים, התאמות למידה, ועוד.

קטלוג המוצרים

בניית חנות וירטואלית איכותית לוקחת בחשבון שאין טוב ממראה עיניים, ובונה קטלוג מוצרים מעוצב היטב ונעים לעין. התמונות חייבות להיות באיכות טובה ופרוסות על פני הדף באופן נוח לצפייה. מכיוון שלקוח פוטנציאלי יבצע רכישה באתר שלכם רק במידה והוא נראה אמין, ובמילים אחרות - אם הוא מעוצב היטב (שכן של אתר שמעוצב ברישול מיד עושה רושם שלילי), דאגו שחלק זה יהיה מושקע במיוחד.

ביצוע הרכישה

בניית חנות וירטואלית נועדה למעשה למכור ולקדם את המוצרים שלכם. לפיכך, חשוב מאוד שהדרך של הלקוח אל מעמד ביצוע הרכישה יהיה קל ומהיר.  מקמו את האייקון של סל הקניות באופן בולט, בכל דף באתר וליד כל מוצר ומוצר. דאגו שתהליך הרכישה יכלול רק מספר שלבים הכרחי, ולא יותר מכך, על מנת שהלקוח לא יתחרט באמצע.


אודות מחבר המאמר

dreamview

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.