אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אמבטיה חדשה – יתרונות עיצוביים ופונקציונליים

אמבטיה חדשה – יתרונות עיצוביים ופונקציונליים

הסיבות לעריכת שיפוץ בבית מתחלקות לשניים: רצון לרענן ולחדש את המראה ותיקון או החלפה בשל בלאי. שיפוץ חדר האמבטיה נובע בדרך כלל משילוב של שתי הסיבות האלו אשר מחזקות את מעמדו של חדר זה כמרכזי ועיקרי במסגרת חיי הדיירים. אמבטיה חדשה מהווה רכישה לא זולה שאף כרוכה בהחלפה של הריצוף והצנרת אך ללא ספק לא מדובר במותרות אלא ברצון לשדרג את איכות החיים באמצעות אלמנט בסיסי וחשוב.

היתרון העיקרי של אמבטיה חדשה הוא שדרוג של חוויית הרחצה, בעיקר אם מדובר על אמבטיות ישנות, חלודה או סדוקה המשרה תחושה לא נעימה ולא נקייה. אמבטיה חדשה משדרת בראש ובראשונה טוהר שהופך את השהות בחדר לנעימה ומזמינה לרחצה. גם אם מדובר על אמבטיה בסיסית ולא מפוארת יהיה אפקט השיפוץ משמעותי וישנה את החדר ללא היכר.

חדר רחצה מודרני

היתרון השני המושג באמצעות אמבטיה חדשה הוא כאמור חידוש ושדרוג מראה חדר הרחצה כולו, שאף  דירה מעוצבת ומסוגננת לא תהיה שלמה בלעדיו. אמבטיה משופצת או אמבטיה לאחר ציפוי אמבטיה היא בסיס של חדר מודרני אשר מראהו מושג באמצעות מגוון רחב של אפשרויות עיצוב. השוק מציע אמבטיות העשויות אקריל, פח או אבן יצוקה בקשת רחבה של צבעים, החל מלבן או קרם ועד לאדום או שחור.

יתרון נוסף של אמבטיה חדשה הוא שלמרות שמדובר על רכישה מרכזית ניתן לבצע אותה בטווח מחירים רחב השווה לכל כיס. אמבטיה העשויה אקריל ובעלת גודל סטנדרטי עולה בממוצע 1,300 ש"ח אך נשמרת לאורך זמן ומשדרגת משמעותית את החדר מכל היבט. אמבטיות יוקרתיות, גדולות במיוחד או כאלו הכוללות מערכת ספא יכולות להגיע למחיר של 10,000 ש"ח כאשר הדגש שלהן הוא על עיצוב ופחות על פרקטיות ושימוש מחודש.


אודות מחבר המאמר

מאמר מומלץ לחידוש אמבטיה, מדריך לקניית אמבטיה, ציפוי אמבטיה

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.